Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech

  7-1-2014 19:25:49
Hallo,
Nog 66 dagen en 't is zo ver. Iemand ideeën om in een welkomstwoordje te gieten??

Of mss ook nog een tip als welkomstlied voor het avondfeest? Heb eigenlijk geen zin om Black eyed peas te nemen.

Frederic
14-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1183


Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2014 21:30:21

Hey, wij komen de feestzaal binnen op het liedje 'are you ready' van AC/DC, moet je zeker eens beluisteren op youtube, past heel goed bij een spetterend trouwfeest. Als speech houden we het simpel, de gasten verwelkomen en een kleine anekdote dan nog even vlug de ouders bedankten met een attentie en feesten maar!



Frederic
14-3-2014
 Meld misbruik8-1-2014 6:43:56

Ooo, idd tof Mieke!!! Ik bespreek het zeker eens hier.
Bedankt voor de info!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik8-1-2014 8:35:57

Bij ons wordt de bedanking uitgesproken tijdens de ceremonie. Hierdoor kunnen we de speech beperken tot de verwelkoming. Deze is kort en bondig. Ik denk een minuutje of twee. Dan openen we de dessertenbuffetten en daarna vliegen we erin ;).
Wat betreft de binnenkomst van de zaal, dat laat ik aan de DJ over! Misschien heeft die van jullie wel wat leuke ideetjes?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...