Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Bali

  3-1-2007 20:56:46
Hallo iedereen,

eerst en vooral de beste wensen voor 2007 en allen een spetterend trouwfeest!!!
Voor diegenen die naar Bali op huwelijksreis zijn geweest of iemand kennen, welke hotels zijn de aanraders? Alsook welke excursies?

Groetjes,

Miguel en Vanessa
14/07/2007

vanessa
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 960


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-1-2007 9:38:05

Hi Vanessa,

Voor jullie ook de beste wensen voor 2007!!!

Mijn ouders zijn vorig jaar naar Bali op vakantie geweest. Ze zijn met Best Tours gegaan, ik zal hen nog eens vragen in welke hotels ze hebben gezeten (ze waren dolenthousiast). Ze hebben eerst 10 dagen een rondreis gedaan en dan 10dagen strandvakantie. Ik heb hun foto's gezien en die zijn echt prachtig. Mijn ouders hebben al verschillende reizen met Best Tours gedaan (Thailand, Indonesië, Bali, ...) en het is altijd tip top in orde. Als bruidspaar wordt je ook nog eens extra in de watten gelegd. Dus zeker een aanrader.
Onze getuigen zijn vorig jaar ook in dezelfde periode met Go Travel naar Bali op huwelijksreis geweest. Zij waren ook heel tevreden.

Wijzelf hebben voor een rondreis en strandvakantie in Thailand gekozen. Ook met Best Tours.
Je moet zeker beide brochures eens halen, daar staat ook vrij veel info in.
Als je wil kan ik wel eens bij ouders informeren welke rondreis zij hebben genomen.

Nog veel plezier bij het voorbereiden van jullie huwelijk!!!

Groetjes,
Véro en Billy
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik4-1-2007 15:54:00

Hoi, wij zijn op huwelijksreis geweest naar Bali via Lamont Partners in Gent - die maken afhankelijk van je wensen je reis helemaal op maat. Wij hadden een persoonlijke gids en hoewel we er een beetje twijfelachtig tegenover stonden was het FANTASTISCH. We hebben in 3 verschillende hotels verbleven en vooral de hotels Alila Ubud and Alila Mangiss waren prachtig. Ubud ligt wel in binnenland, midden tussen rijstvelden en jungle...



vanessa
14-7-2007
 Meld misbruik4-1-2007 19:30:58

hey,
bedankt voor de reacties!
Véronique, het zou leuk zijn om ook te weten welke hotels zij hebben gedaan.. De positieve reacties rond Bali hebben me nog meer zin doen krijgen om te gaan naar ginder!!!
Groetjes



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-1-2007 20:28:25

We zien mijn ouders morgen, dus ik zal het hen zeker vragen en dan hou ik je op de hoogte.
Prettige avond,
Véro



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-1-2007 18:11:49

Ik heb eens aan mijn ouders gevraagd welke rondreis ze hebben gedaan, dat was de Grote rondreis van Indonesië. Was echt de moeite en ook hele goede hotels. (was via Best Tours).
Met Best Trous zijn ze ook naar Thailand geweest en toen hebben ze Thailand Aardsparadijs. (deze rondreis gaan wij ook doen).
Je moet zeker eens op hun website kijken.



vanessa
14-7-2007
 Meld misbruik8-1-2007 19:09:50

Merci voor de info, zal ik zeker eens doen!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums