Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag jullie mening ivm suite

  6-1-2014 18:32:00
Hallo,
Ik zit met een vervelend probleempje, en weet niet echt wat we best zouden doen vandaar jullie mening graag. Wij hebben een suite van 18 personen, iedereen zou graag in het kort gaan, uitgezonderd een iemand. Wat zouden jullie doen? Ofwel iedereen gelijk ofwel toch laten kiezen en zowel kort als lang in de suite?

tineke
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1364


Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik6-1-2014 19:03:36

Ik laat iedereen gewoon kiezen wat ze het liefst aandoen, voor ons maakt het niet uit: lang/kort, welke kleur...
Als je iedereen gaat verplichten om kort te gaan en iemand voelt zich helemaal niet goed in een korte jurk, dan is dat voor die persoon natuurlijk wel vervelend.
Maar dat is natuurlijk onze persoonlijke keuze.



tinne
23-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 19:26:45

Wij laten iedereen zelf beslissen ,ze moeten hun eigen ook nog goed voelen.



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik6-1-2014 19:27:51

ik zou hen ook gewoon laten kiezen :-)



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik6-1-2014 20:30:08

Voor ons maakt het niet uit maar ik merkte wel dat de (schoon)ouders graag hetzelfde hadden afgesproken: samen zijn ze overeen gekomen om in het kort te gaan. De zussen zouden ook in het kort gaan maar dat is beslist onafhankelijk van de (schoon)moeders.



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik6-1-2014 21:20:09

Wij laten de suite ook vrije keuze; mijn zussen en mama zullen in het kort gaan en mijn schoonmama en de vriendin van mijn schoonbroer zullen waarschijnlijk een broek dragen en ik vermoed dat mijn schoonzus in het kort zal komen.



Tim

 Meld misbruik6-1-2014 21:51:45

Ik zou vrije keuze aanraden zodat iedereen zich goed voelt.



debora
18-7-2014
 Meld misbruik6-1-2014 22:09:51

Wij laten iedereen kiezen wat ze aan willen doen. Je wilt uiteindelijk toch dat ze hun eigen goed voelen met wat ze aanhebben he!



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik7-1-2014 2:11:55

Hier doen ze compleet hun goesting.
Ze hoeven zelfs geen kleed aan, wat mij betreft.

Belangrijkste is dat ze erbij zijn en happy zijn.

Wie mij kent, weet dat ik het niet op sletsen heb en op gescheurde broeken.
Maar zelfs als ze toch zo komen, I don't care.



anke
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2014 6:40:59

Bij ons is het ook de vrije keuze, ik had ook liever gezien dat bv. schoonmoeders hetzelfde en dan getuigen (de zussen) ongeveer hetzelfde. Maar mijn moeder wil in het kort een kleedje, zijn moeder een halflange rok want ze voelt zich in iets anders niet zo goed. Mijn zus wil een lang kleed, zijn zus draagt nooit kleedjes dus gaat zo een halflang kleed op een broek/legging achtig iets nemen.

Zo voelen ze zich het beste en ik denk dat dat toch het belangrijkste is, dat zij ook altijd positief aan onze dag kunnen denken.




Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik7-1-2014 7:26:05

Bij maakt het ook niet echt uit zoals Martine zei zolang ze er maar bij zijn en happy zijn. Wie het mij vraagt, krijgt steevast hetzelfde antwoord: allesbehalve plastic ;-)
Maar na een gesprekje in het weekend met een vriendin moet ik toegeven dat ik het ook wel minder fijn zou vinden moesten de vrouwen in het wit of in een jeans tevoorschijn komen.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-1-2014 8:54:14

Wit is sowieso een no-go vind ik op zo'n dag ;)!
Hier gaan de mama en stiefmama in het kort (tot op de knie althans) en dit na samenspraak tussen hen.
De zussen & schoonzussen gaan ook in het kort, zij hebben zelfs onderling beslist om allemaal hetzelfde kleedje te maken en te dragen maar dan verschillende accessoires te kiezen. Ik weet niet welke kleuren of snit of whatever ze gekozen hebben, ze hebben dit beslist onder hen. Ik heb dat wel niet gevraagd ofzo... Het komt nu eenmaal toevallig zo uit. De heren van de suite dragen hetzelfde kostuum, dit zijn ze samen gaan huren. Dus er is een mooie lijn bij ons, zonder dat ik hierom gevraagd heb. Nadeel (nou ja nadeel...) is dat ik niet weet wat zij allen gekozen hebben. Dus voor mij is het ook een verrassing ;)



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2014 9:47:09

Mij kan het ook helemaal niets schelen. Er zijn er die voor te lachen "dreigen" om in korte broek te komen. Dat ze dat maar doen. ;)



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik7-1-2014 9:58:20

Haha, al komen ze in pyjama :p!



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik7-1-2014 10:54:34

Bij ons mogen ze ook volledig zelf kiezen. Het belangrijkste is dat ze er allemaal bij zijn



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2014 18:45:44

Al da ze in hunne pyjama komen =)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...