Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij trouwen - huwelijksbeurs

3-1-2007 15:45:43
Hallo allemaal,
Ik heb enige tijd geleden een briefkaart voor gratis kaarten van de trouwbeurs " wij trouwen " in de expo in Kortrijk ingevuld.
Vandaag een brieg gekregen dat ik " gewonnen " heb.
Namelijk 2 vrijkaarten en een VIP pakket met leuke cadeautjes..
Ik vraag me af of er zo nog bruidjes in de prijzen gevallen zijn of als dit weer eens pure commerce is..

Groetjes Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 307

Lisa
13-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 16:07:39

Ik heb ook gewonnen! Zouden ze niet gewoon aan alle mensen die de kaart hebben opgestuurd een VIP pakket geven...?

Groetjes,

Lisa

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik3-1-2007 16:13:28

Hey Lisa,
Ja zou kunnen dat iedereen het krijgt,want ik heb nog nooit iets gewonnen :-)
Dus daarmee mijn vraag of er nog mensen die brief gekregen hadden dat ze iets gewonnen hadden.
Groetjes

Maaike
18-8-2007
 Meld misbruik3-1-2007 20:03:24

Ik heb ook gewonnen! Het zou inderdaad wel kunnen dat alle deelnemers zo'n brief gekregen hebben. Maar ach, veel kwaad kan dat toch niet? Er wordt gratis toegang beloofd, dus dat moeten ze ook nakomen. En je bent verder tot niets verplicht, denk ik?
Volgens mij is het gewoon een manier om extra reclame te maken.
Geniet dus maar van het feit dat je nu voor de eerste keer in je leven iets gewonnen hebt. :-)
Groetjes
Maaike

Marleen

Meld misbruik4-1-2007 8:17:35

Hey,
Ja ook wij hebben "gewonnen". Nu vraag ik me af of het echt de moeite is. Wij waren immers van plan naar de beurs in Gent te gaan op 21.1.07, maar die staat er niet bij... Kortrijk is ineens weer verder voor ons, en naar Brussel kunnen we niet gaan dat weekend... Iemand een idee waaruit dat VIP pak bestaat? Als het alleen een zak is met kaartjes van handelaars, bedank ik er mooi voor!
Groeten
Marleen
6.7.7

Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik4-1-2007 9:37:12

Iemand een idee of je met deze gratis toegangskaarten ook binnen mag bij de modeshow om 16u? Dit is namelijk een randevenement en op de website staat dat je met toegangskaarten voor de beurs nog 7€ moet bijbetalen. Dit zou er toch mogen bij horen in een VIP-pakket, niet???

Nog een winnaarke,
Vix

Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik4-1-2007 9:58:21

Ik denk dat zo goed als iedereen zo'n brief heeft ontvangen. Wij waren eigenlijk niet meer van plan om te gaan omdat wij al een groot deel hebben of weten waar we het gaan halen maar omdat het toch gratis is zullen wij wel gaan!

Groetjes Mieke
05-01-2007
06-10-2007

Wendy

Meld misbruik4-1-2007 12:13:17

Als er nog iemand gewonnen heeft die zijn kaarten niet nodig heeft, ben ik wel kandidaat!

Gjes

Wendy

My
20-10-2007
 Meld misbruik4-1-2007 13:32:24

Hey,

Ik ben helaas bij de weinige niet-winnaars. Mocht iemand zijn kaarten niet gebruiken, dan kan je er mij alvast een groot plezier mee doen! Ik kan er in regio Gent of Kuurne om komen.

Groetjes,
My
(miffy_pn@yahoo.com)

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik4-1-2007 15:24:02

ik heb geen gehad en wou dit oko enorm graag hebben :/

tenzij het vandaag in de bus zou moeten steken, maar dat betwijfel ik.

Moesten er inderdaad mensen zijn die hun tickets niet nodig hebben, ben ik altijd kandidaat!

Mail me at m_picalausa@yahoo.co.uk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...