Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar leuke kleedjes vinden voor getuige?

  5-1-2014 16:51:32
Beste bruidjes!
Mijn zus is op zoek naar een kleedje voor onze trouw (aangezien het nu ook solden zijn), zij zal ook mijn getuige zijn. Er is echter 1 probleem: mijn zus is supermager en heel groot, zijnde een maat die niet zo vaak te vinden is…. Waar denken jullie dat we best eens op zoek gaan naar een leuk kleedje? Outlets, andere winkels? Waar kochten of zullen jouw getuigen het kleedje kopen?
Dank je wel in elk geval!!

Marijke
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1133


Elien
17-11-2012
 Meld misbruik5-1-2014 17:47:07

Anne-Sophie Smartshopping!



Fien
29-5-2013
 Meld misbruik5-1-2014 21:10:45

JPC collection, winkel op de meir waar boven 'sjiekere' kledij is. Heb ik m'n trouwkleedje voor wettelijk deel gekocht voor slechts 70euro!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik5-1-2014 22:57:50

Ik heb die vraag ooit nog es beantwoord mr ik herhaal dat heel graag omdat ze er zo blij mee is. Mijn zus en dus getuige alsook mijn mama hebben hun kleding gevonden bij Yonieks in Turnhout. Ze hebben elk iets totaal anders gekozen en dit op maat laten maken. Os mama heeft het zelfs helemaal laten veranderen qua lengte en afwerking. Ze zijn in oktober geweest en eind december was alles geleverd. Ze gaan ze in januari passen, als er dan nog iets passen ze dit kosteloos aan. Ook de prijs viel best mee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...