Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum: CHECK

  4-1-2014 12:14:42
De zoektocht naar een kostuum duurde bij ons véééél langer dan de zoektocht naar de jurk. (3 winkels en 10 kostuums versus 1 winkel en het eerste kleed al direct prijs).

Wij gingen oorspronkelijk eerst voor een huurkostuum gaan om de kosten wat te drukken. Wij vonden deze bij heel wat winkels niet zo modern en ook niet voldoende getailleerd. Na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt vandaag. In de gentlemen in Izegem een 3 delig kostuum gekocht van Javier Arnaiz. Hij zag er zo stralend uit. Kan niet wachten tot de grote dag. (Trouwens veel goeds over de Gentlemen hoor!!!)

Greet
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1514


elien
23-8-2014
 Meld misbruik5-1-2014 17:19:19

Ooooh leuk te horen. Mijn vriend is ook nog op zoek naar een kostuum en zou in januari eens langsgaan bij Gentlemen samen met de mama en schoonmama. Voor mij blijft het nog een verrassing! ;-) Hopelijk vind hij er ook zijn kostuum! Vallen de prijzen wat mee?

Grts, Elien.



Peter

 Meld misbruik13-1-2014 0:54:35

Een man met een goede smaak dus. Javier Arnaiz is prachtig!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info