Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  2-1-2014 17:12:24
Hallo!

Wanneer kijken jullie voor de trouwringen?

Btw, enig idee van een zaak die trouwringen verkoopt aan een lage prijs regio west vl?

Bedankt!

Paulien
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1551


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik2-1-2014 17:20:28

auro design werkt heel snel.na het bestellen van je trouwringen zijn ze na 2à3 weken al klaar.en er zijn ringen die een lage prijs hebbenis nu te zien wat jou budjet is voor de ringenje heb ringen onder de 1000 euro en meer. ook tessina bijorca is een deel van aurodesign .je heb geelgoud bicolor geel bicolor rood paladium titanium en witgoud.hier heb je de de site van aurodesign www.aurodesign.be en anders google je maar naar tessina bijorca.elke winkel in de buurt verkoopt met aurodesign of tessina bijorca.wij zijn van kortrijk en zijn naar aarschot geweest voor de ringen omdat we 30% korting kregen op onze ringen mits ze op pensioen gaan. deze heet jack terweduwe.zoals onze ringen kosten normaal gezien een goe 1000 euro maar we betalen nu met die 30% 686 euro.mooi meegenomen en de moeite waard om anderhalf uur te rijden voor ringen ;)
voor de rest veel succes met je zoektocht



Christ

 Meld misbruik2-1-2014 17:58:37

Fede di Oro in Izegem is een heel gekende zaak. Een ruim aanbod tegen een uiterst scherpe prijs... Fede Di Oro heeft klanten van over gans Vlaanderen...



Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik2-1-2014 19:12:50

Dag Paulien,

Wij hebben onze ringen gekocht in Zwevegem .
Bij de juwelier Goldman Number One :)
Echt super service en heel goed van prijs !! :D

Groetjes



Stephanie
23-8-2014
 Meld misbruik4-1-2014 22:05:02

Hallo, Wij zij ook naar Fede di Oro geweest. We zouden direct terug gaan. Wij huwen in augustus en zijn vorige week gaan kiezen.
De ringen zijn normaal 18 karaat, je krijgt een certificaat, en ook garantie.
De prijzen zitten echt wel goed denk ik.
je hebt ook veel keuze. Een aanrader vinden wij.
gtjs




veronique

 Meld misbruik28-11-2014 11:42:20

Hallo

Wij hebben onze trouwringen gekocht van het merk DUO.

ik heb ze gekocht bij juwelier vanhoutteghem zwevegem, maar hebben nog vele andere verdelers.

hele ruime keuze zowel van super klassiek naar modern ( met naam op de ring buitenaan )

ook mogelijkheid tot 9 en 14 kt.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...