Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek?

  3-1-2007 11:10:15
Hallo,wij zijn ook van plan om een gastenboek te leggen, maar ik vraag mij af of veel mensen effectief een berichtje laten? Leggen jullie het gastenboek gewoon bij de ingang van de zaal, of op een andere plaats? Vragen jullie ook expliciet om er iets in te schrijven,of niet?
Alvast bedankt voor tips!

Groetjes,

Wendy

Wendy
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 350


Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik3-1-2007 11:16:36

Hallo,

Wij gaan ook een gastenboek leggen. Mijn nicht heeft dit ook gedaan en er stonden heel wat toffe reacties in om later nog eens na te lezen.
Zij had 't gelegd op weg naar 't toilet. Daar moet iedereen wel eens passeren :-) Men moest ook langs daar om naar buiten te gaan, dus dat was dubbel meegenomen.

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik3-1-2007 11:17:34

Oh ja, ik zou 't vermelden in de speech voor 't eten...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Veroniek

 Meld misbruik3-1-2007 11:20:05

Hoi Wendy

Als je dat op een strategische plaats legt, wordt daar zeker in geschreven. En als je het vermeldt in de speech, weet iedereen het zeker.

Er worden wel leuke reacties in geplaatst, maar soms vergeten de mensen hun namen te vermelden... Dat is wel jammer!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik3-1-2007 11:35:01

Hi Wendy,

Wij gaan ook een gastenboek leggen. Wij gaan dit ook vermelden in onze speech. We denken er ook aan om een klein aandenken te geven aan de genodigden en we gaan dit dan naast het gastenboek zetten.



marlies
20-12-2007
 Meld misbruik3-1-2007 12:13:46

Wij hadden er eentje, en ik zou het zeker aanraden.
Het is een prachtige herinnering.
Bijna iedereen heeft er iets in geschreven, buiten enkele koppels.
Bij het houden van de speech, had mijn man er iets van gezegd.
We hadden het boek aan de uitgang gelegd, en hadden er ook onze bedankje bijgelegd, dus konden ze die niet vergeten zonder te tekenen.



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik4-1-2007 10:06:11

Bedankt voor jullie reacties! We gaan er dan zeker ook een leggen, op een strategische plaats en het vermelden in de speech.

Groetjes,

Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...