Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwvervoer

  30-12-2013 12:06:38
Hey iedereen,
met nog een 7 maandjes te gaan is er al heel wat in orde, maar oa het vervoer nog niet.. Nu is dit iets dat mijn ventje zou regelen, maar heb het gevoel dat dit niet in orde gaat komen. Ik ben van regio Sint-Niklaas en ben op zoek naar iets leuks om naar het stadhuis te gaan en eventueel ook naar fotolocatie.
(stadhuis is +/- 4 km, fotolocatie een 15-tal km)
Zou hier wel graag niet al te veel geld aan uitgeven.
iemand tips?

Jessica
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1300


sandra
23-5-2015
 Meld misbruik30-12-2013 18:21:42

Hoi, ik ben ook van regio Sint-Niklaas en ben ook nog op zoek naar vervoer dus ik volg even mee.
Bij http://www.justmarriedcompany.be/ kan je auto's/busjes/... huren. Dat is in de buurt. Mag ik ook vragen waar jullie jullie foto's gaan laten trekken?



Jessica
26-7-2014
 Meld misbruik31-12-2013 7:40:26

Daar zijn we nog niet uit Sandra :-)Binnen een paar weken hebben we al eens afgesproken met de fotografe van het huwelijk.. tegen dan weten we hopelijk meer :-)



Evelien
16-8-2014
 Meld misbruik2-1-2014 14:15:11

een goeie tip: ga via google of facebook op zoek naar oldtimerliefhebbers / bezitters en vraag hen of ze ook huwelijken doen. Meestal zijn oldtimerbezitters verbonden aan een club en kennen ze altijd wel iemand. Zo hebben wij ons vervoer gevonden (citroen DS)Citroen Ds

voordelen: veel goedkoper dan bij de verhuurbedrijven, oldtimerbezitters doen meestal niet zo moeilijk over timing en afstanden.




Veronique
16-8-2014
 Meld misbruik4-5-2014 11:15:53

Goeie tip!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...