Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen zijn een feit

  29-12-2013 20:56:22
vandaag onze ringen mogen gaan afhalen en zijn super tevreden.
het enigste nadeel bij mij gaat zijn dat ik hem mss niet kan aandoen op den dag zelf mits men zwangerschap.
maar de juwelier zoekt mee naar een oplossing tegen dan want hem eerst laten vergroten en dan terug verkleinen is ook te gek.
tegen de grote dag moeten we terug contact met hem opnemen om te melden op hij past of niet,desnoods mag ik een dummy van hem lenen.

tinne
23-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1072


kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik29-12-2013 21:39:16

wij zijn de onze vandaag nog eens mogen gaan passen.
vorige week waren ze voor mij te klein en voor mijn vriend.
Nu zaten ze goed maar bij mij maar nipt vond ik en heb schrik dat hij tegen dan niet meer gaat passen.
heb voor de zekerheid maar mailtje terug gestuurd of hij het dan eventueel nog wat kan vergroten als het nodig zou zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...