Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Yessss... de meisjes zijn gekleed !

  29-12-2013 8:17:42
Hoi hoi,

Ben super tevreden !!
Gisteren hebben we kleren gevonden voor onze meisjes.
Zoals gedacht, was het niet simpel om 2 exact dezelfde jurkjes te vinden, omdat ons jongste een maatje 74 heeft, en onder baby's valt en de oudste kan al echt communiekleren aandoen.
Het is dan ook niet identiek hetzelfde geworden, maar wel dezelfde tinten, dezelfde accesoires (ketting, handtasje...), dezelfde modellen, het past echt mooi bij elkaar !
We hebben het gevonden bij de koopjesshop in Sint-Niklaas (hebben alle grote merken tegen 50% kortng)
Echt de moeite !
En mama blij :-)))

Het begint te korten, weer iets dat ik kan afvinken !
Nu de rest nog...

Groetjes,

Dorothy
15-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1182


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik29-12-2013 9:27:21

Super Dorothy! Ik zal ook blij zijn als ik dat kan afvinken. :-)



Jorien
2-8-2014
 Meld misbruik29-12-2013 19:55:24

Ik ga tot de laatste moment wachten om iets te kopen... Stel u voor dat ze een groeischeut krijgt :)



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik29-12-2013 20:13:08

ik deel in je vreugde. ook ik heb vandaag een jurk gevonden voor onze dochter. in de jbc heb ik tussen de communie kledij haar jurk gevonden en dat voor nog geen 40 euro. me happy !



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik29-12-2013 20:20:02

@Jorien, daar is rekening mee gehouden, ze heeft onder haar kleedje een super sexy poefbroekje met kant aan, dus dat kleedje mag wel korter komen.
En ik vermoed dat ze tegen dan nog niet zal lopen.
@Evelyn, goed zo !! Daar kan e echt toffe dingen vinden hé, voor quasi niets !
@Annelies, hou oud is/zijn de kindjes ? Je gaat wel iets vinden hoor. Je hebt ook al meer kans op beter weer dan wij, eens dat de zomercollectie daar is, ga maar snollen.

Groetjes,



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik29-12-2013 21:04:46

Ik heb vandaag ook mijn bruidskindjes gekleed :-)
aangezien ze 9 en 11 zijn vallen ze ook in de communiecollectie, maar ze zijn klein en fijn zodat we toch nog een beetje moesten opletten ;-)
Maar toch een erg mooi setje (kleedje + riempje met bloem + bolero in de kleuren turkoise en wit) in de c & a gevonden. Ook voor de bruidsjongen stoere kleren gevonden in de jbc (groene broek met groen-blauw hemd) en dit alles voor een erg mooie prijs!
En ze kunnen dit erna nog verder dragen, dat was ook mijn doel...



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik29-12-2013 22:36:29

Ik ben ook bang voor groeischeuten bij de kindjes... Dus zou ook graag lang genoeg wachten maar blijkbaar moet je er bij de communiecollectie op tijd bij zijn.

Voor de oudste zal het wel meevallen (zij is 6 jaar) maar ons jongste dochtertje (wordt 4 jaar in januari) zou wel eens een groeischeut kunnen krijgen (ze klaagt laatste tijd ook veel van groeipijnen...)

Misschien inderdaad beter wachten tot zomercollectie :-)
Idem voor de schoenen; de voeten van mijn meisjes zijn ook nogal wispelturig in het groeien... Maar we komen er wel uit!



Annick
26-4-2014
 Meld misbruik4-1-2014 22:23:08

Herkenbaar probleem ..

Wij hebben 10 neefjes en nichtjes!
We kiezen er geen bruidskindjes uit, omdat we niemand willen voortrekken/uitsluiten. We hebben wel bij beide families 1 kindje gevraagd om de ringen naar voor te brengen.
De familie van mijn vriend heeft alle kleren al gekocht, de dag nadat we gezegd hadden wat onze voorkeur was!
Mijn familie zou liever wachten tot februari ofzo, maar voor de meisjes zal het nog moeilijk worden. Smaken verschillen nu eenmaal ... maar ik wordt er horendol van en ben de discussies eigenlijk superbeu!

De jongens krijgen gewoon kleurvoorschriften: oker/mosterd/bruin-kleurige broek en blauw bovenstuk (hemd, vest, debardeur, ...)
Voor de meisjes hadden we donkerblauw gevraagd, de nichtjes van mijn vriend hebben nu alle drie exact hetzelfde, en dus zou het leuk zijn dat mijn nichtjes hetzelfde dragen, maar eentje is nog maar een peuter en haar maat verkopen ze niet van hetzelfde . Mijn schoonzus, de mama van het andere nichtje, is niet akkoord met het gekochte kleedje en zou dus iets anders willen kopen.

Nu weet ik niet goed wat ik voor hen moet doen. De peuter en het andere nichtje (3 jaar) in hetzelfde steken of mijn schoonzus overtuigen om hetzelfde te kopen als de andere familie en voor de peuter iets anders te maken/kopen?
Iemand nog ideetjes?

Dankuwel!!



Frony
26-7-2014
 Meld misbruik14-1-2014 21:23:38

C&A is ook een aanrader!



Karel
28-6-2014
 Meld misbruik17-1-2014 22:43:15

Moeten de bruidskindjes passen bij bruid of bruidegom of volstaat het dat ze onderling bij elkaar passen. We hebben 2 jongens (9 en 5) en 2 meisjes (7 en 6)...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...