Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cocktailjurk te koop

  26-12-2013 22:42:06
Hej,

Ik verkoop mijn cocktailjurk dat ik eenmaal gedragen heb. Hij is goud/champagnekleurig. Ik kocht hem bij Helena te Deinze. (Hoe kan ik foto's toevoegen?)

Normaal gezien heb ik een 38/40, maar in de jurk had ik een 44, het waren enerzijds kleine maatjes en anderzijds hebben ze deze maat genomen zodat m'n boezem er beter in paste... en dan hebben ze de rest (héél netjes) verkleind. De jurk heeft dunne spaghettibandjes en heeft lintjes langs de binnenkant om (strapless) bh op zijn plaats te houden.

De jurk heeft 650€ gekost, ik zou er graag nog 250 euro voor krijgen.

Groetjes!

Ellen
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1095


Hanne
31-5-2014
 Meld misbruik29-12-2013 7:27:52

Hey Ellen, zou je van het kleedje een foto kunnen doormailen?

Groetjes Hanne
hannethys@hotmail.com



Ellen
15-9-2012
 Meld misbruik6-4-2014 23:03:52

Hej,

Er is door omstandigheden wat tussengekomen waardoor ik op eerdere reacties op het kleedje niet gereageerd heb. Ik ben intussen bevallen van een prachtige dochter (huisje-tuintje-boompje :)), maar geraak dus al helemaal niet meer in het kleedje. Vandaar; wie (nog steeds) interesse heeft, mailen mag.
Wat extra info: mijn bh maat was toen ongeveer 85/90/95D (hangt wat af van merk). Dan heb je een idee van de cupmaat. Er hangen ook lintjes in waar je je bh kan doordoen, zodat het kleedje en bh op zelfde plaats blijven zitten. Ik heb een foto klaar staan, maar krijg hem hier niet in.

Groetjes, Ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...