Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij voor bruidsmeisjes

  26-12-2013 9:43:43
Hoi hoi,

Een vraagje :
Heeft er iemand ervaring met online kledij voor de bruidskindjes aan te kopen ?
Het kostuum van ons zoontje hebben we in een winkel gekocht, maar nu zat ik te google'en naar kledij voor bruidsmeisjes en merk toch wel op dat het pakken goedkoper is, dan wanneer je naar een winkel gaat !
En waar hebben julliehet dan aangekocht ?

Groetjes,

Dorothy
15-3-2014
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1002


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-12-2013 10:57:53

Wij zijn heel tevreden van het kleedje dat we bij HumpieDump gekocht hebben.Ik raad je aan om de maten van je dochtertje goed op te meten en voor je bestelling even te bellen naar de winkel. Ze helpen je heel goed met het uitkiezen van het juiste maatje aan de hand van je opmetingen. Onze meid was helemaal gekleed (incl schoenen) voor 80 EUR;
Succes!



kelly
26-4-2014
 Meld misbruik26-12-2013 11:30:32

hey,

ik heb een website gevonden ( suits you well) voor kinderen niet duurder dan 40 euro en je kan online bestellen maar er zijn ook twee winkels van





Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik26-12-2013 12:14:28

@Rebecca, dank u, ik ben al eens gaan pipen op de site, en ik denk dat we er ineens eens naartoe rijden, het is niet zo heel ver rijden voor ons, vermits we tegen de NL grens wonen. Er staan mooie zaken bij, maar wil het eens van dichtbij bekijken.
@kelly, naar die site ga ik toch ook eens kijken !
Bedankt avast !



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik26-12-2013 14:03:55

Wij hebben zowel voor onze dochter als onze zoon bij Suits you well de kledij gekocht. Communicatie, service, leveringstermijn, kwaliteit, alles is perfect verlopen. Voor mij een echter aanrader. Ik ga trouwens een extra kleedje voor ons dochtertje bestellen voor het avondfeest. Alsook voor onze zoon zijn 1ste communie, zal ik een kleedje voor ons dochtertje daar bestellen.



ann
5-7-2014
 Meld misbruik26-12-2013 19:20:37

De communiecollectie van JBC vond ik ook leuk en betaalbaar dus



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik26-12-2013 19:22:48

Communiecollectie van jbc vind ik ook heel mooi maar ons jongste dochtertje is er net te klein voor... Jammer! Bij Gymp heb ik ook mooie dingen gezien maar die zijn al een stuk duurder!



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik27-12-2013 7:47:52

Annelies, dat is hier ook een beetje het probleem. De jongste is tegen dat we gaan trouwen 1j3md. 't is nogal een klein fijneke en veel keuze heb je dan niet in combinatie met een groter kind. We zouden ze graag hetzefde kleden.
Gymp had ik ook al in gedachten.
Het voordeel daarvan is dan weer dat ze het nadien nog beter kunnen afdragen.
River woods heeft ook toffe spullen, maar is ook wat duurder hé.



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik27-12-2013 8:35:51

Dorythy
Daarom Suits you well heeft zowel voor babys als grote kinderen, volwassenen. En is qua prijs zeer goed



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik27-12-2013 22:19:23

suits you well een echte AANRADER
had daar ook voor onze dochter een jurk besteld en super service hoor...

het eerste kleedje was te groot dus moest ik een tweede bestellen om deze te passen...als ik dan gekozen had kon ik het kleedje dat niet goed was gewoon terug sturen naar een postbus hier in België...(want terugsturen naar Nederland loopt op hé)
een tijdje later kreeg ik dan een mail dat ze het jurkje terug hadden en dat het geld zou teruggestort worden.
Allemaal prima verlopen en echt snel hoor...1ste zending, was er na 2 dagen

wat ook super is...ze vragen geen postkosten ondanks dat ze naar België moeten verzenden.
jurk koste €29,99



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik28-12-2013 7:43:27

Dat geloof ik best.
Alleen lukt et niet om daar iets te vinden (heb net nog gekeken).
Ons kleine poppemie wordt 5/1 1 jaar, 't is echt een klein fijneke, volgens K&G zit ze nog altijd op de onderste curve.
Ons ander dochtertje wordt in april 3 jaar. Daar is veel meer voor te vinden.
Iets wit staat er wel bij, maar dat ziet de mama niet zitten... na 5 min zie je daar wellicht plekken op.
Zonde, want ik had echt een paar schoon dingen zien staan !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...