Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen bruidegom

  22-12-2013 19:15:38
Dag bruidjes,

Ik en mijn verloofde zijn gaan kijken voor zijn kostuum hebben ons gedacht gevonden alsook de schoenen maar de schoenen zijn boven ons budget en daarom zijn wij op zoek naar een goedkoper alternatief. Weet er iemand van jullie waar ze vele keuze hebben voor schoenen voor een bruidegom? Alvast bedankt.
Groetjes K

Karen
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1577


fenna
18-10-2014
 Meld misbruik22-12-2013 19:25:51

Hey

Ik weet niet van waar je bent maar in la sposa in roeselare doen ze uitverkoop van de mannenafdeling. Alle schoenen staan aan -50% dacht ik. Mss daar eens gaan kijken?



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik22-12-2013 23:46:48

mss is de brantano of shoe discount iets voor hem?budjet vriendelijk is zeker,mijn verloofde zijn schoenen zullen ook van 1 van die winkels komen.en er zijn wel mooie schoenen voor 60 euro voor mannen ;)



samantha
6-6-2014
 Meld misbruik23-12-2013 23:23:28

Wat dacht je van gewoon Converse te dragen? Doen wij ook! :)



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik25-12-2013 14:07:24

Mijn verloofde wil liever echte bruidschoenen hij is niet voor gewoon zwart of bruin en hij heeft er natuurlijk gepast van cossmo maar deze kosten wel veel voor 1 keer te dragen ;-)



Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik27-12-2013 22:34:00

misschien nu met de solden iets goedkoper maar denk dat als ge voor echte bruidegomschoenen gaat dat ge dat zowiezo betaald.

persoonlijk vind ik het weggegooid geld maar dat moet ieder voor zich uit maken.
Mijn schoenen kwamen wel van een bruidswinkel (een turkse) en heb 30,00euro betaald...koste normaal 45euro. Vond ik genoeg voor 1 dag aan te doen.
Mijn man had zijn in de solden in de Berca gekocht voor 54euro en hij heeft er nu nog plezier aan en kan ze afdragen



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik29-12-2013 19:19:31

Voor mezelf ga ik zeker geen dure schoenen kopen je ziet ze bijna niet onder de jurk maar mijn verloofde gaat al voor een goedkoper kostuum en vindt dat de accessoires het kostuum afmaken Ik zal nog goed mogen zoeken voor de goedkoper model :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info