Terug naar overzicht
ook een gelukkig en gezond 2007 , kijk eens op de site van oni onik , daar is er veel moois te zien
heyOok mijn beste wensen voor 2007!!! Je kan ook eens op de site gaan zien van Linea RaffaeligroetjesNadia
Hallo,Vorig jaar is een koppel vrienden van ons ook zo getrouwd. Zij heeft 2 x haar trouwkleed aan gedaan. Ze zei dat t wel leuk is, dat je het 2 keer mag aandoen! Dit is misschien ook wel een optie?Groetjes,Mieke
wij zijn ook met enkele maanden tussen getrouwd. ik heb mijn trouwkleed ook gewoon twee maal aangedaan hoor ;)Dan kan je twee keer genieten van het feit dat je een prinsje bent.
SheronWij trouwen vrijdag voor de wet en pas in oktober voor de kerk. Dit komt door ons droomhuis dat we toevallig in december zijn tegengekomen. Voor het wettelijk gedeelte heb ik gewone kledij met een feestelijke toets, dit was nu wel te vinden in de winkels met het eindjaar. In oktober zal ik mijn trouwkleed dragen. Ook Bart mijn vriend zal voor oktober een nieuw kostuum kopen maar nu draagt hij er een dat hij al reeds heeft, we hebben er wel een nieuw hemdje en das bijgekocht. Groetjes Mieke05-01-200706-10-2007
Je kan altijd eens binnenspringen bij een bruidswinkel.Die hebben vaak prachtige coctail jurken. Het zal wel wat kosten ook ;) maar ik weet niet wat jou budget is. Een 500 euro moet je toch rekenen.