Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog wat te regelen

  17-12-2013 23:56:40
Hoi dames , met nog 58 dagen op de teller , en al heel wat geregeld , begin ik nu vooral met het draaiboek van onze dag , en dan komen er wat praktische zaken naar boven
Aangezien we al 10 jaar samenwonen , mijn vader overleden is en contact met mijn vriend zijn familie niet zo super is , gaat het niet zo standaard verlopen die dag
Ik heb 2 zonen 14 en 23 , mijn oudste zoon woont niet meer thuis , en is mijn getuige
Hij komt wel al vroeg naar mij toe zodat ook zijn vriendin haar make up hier gebeurt
Mijn vriend gaat de nacht vooraf op hotel , en komt mij dan thuis ophalen , nu hebben we onze ouders uitgenodigd om 11.30u en mijn vriend zou om 12u hier zijn , normaal gezien komt mijn vriend zijn getuige met hem mee naar hier toe
Maar dan begint het gepuzzel , ik heb volkswagen busje voor 7 personen , wij 2 , mijn oudste zoon en vriendin , mijn vriend zijn getuige en vrouw , en mijn jongste zoon = 7
Onze ouders moeten met eigen vervoer rijden

Hoe doen we dan om gemeentehuis binnen te gaan , soms denk ik dat het wel leuk zou zijn als mijn zoon mij zou weggeven , andere optie is gewoon met mijn vriend samen binnen gaan , want dan denk ik met wie moet mijn vriend dan gaan

Ook de speech van ouders zal niet gebeuren maar door onze getuigen gebeuren , net als de dans na de openingsdans , is voor getuigen en mijn jongste zoon

Hoop dat jullie me wat raad kunnen geven , ik kijk enorm uit naar onze dag , maar walg ervan dat ik hele dag op mijn vriend zijn ouders moet kijken , ik heb ze dan ook heel bewust niet aan onze tafel geplaatst


karina
14-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1199


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik18-12-2013 18:47:09

Is het normaal niet zo dat de bruidegom door zijn moeder begeleid wordt? Of is het contact tussen hem en zijn ouders ook niet goed??

Wij hebben een limousine gehuurd waar wij met de ouders zullen inzitten. Al de rest (waaronder de getuige) volgt met eigen vervoer.



karina
14-2-2014
 Meld misbruik18-12-2013 23:01:26

Normaal gezien gaat idd de bruidegom met zijn moeder , maar dat willen we echt niet
Wat vervoer betreft blijf ik bij mijn standpunt , wij 2 met mijn kinderen en mijn vriend zijn getuige in het busje , ouders met eigen vervoer



Ann
24-1-2014
 Meld misbruik19-12-2013 19:43:00

Hey Karina, dezelfde leverancier van bontjes ;-) en ook t zelfde merk van vervoer ;-) wij hebben 4 keverkes... als volg ingedeeld kever 1 onze getuigen (is een koppel dus da s leuk mee genomen, kever 2 mijn ouders, kever 3 onze 3 oudste kinderen en kever 4 wij met ons kleine (8j) prinsesje...

veel plezier! x



karina
14-2-2014
 Meld misbruik19-12-2013 22:25:56

Hoi ann , fijn dat we zoveel gemeen hebben he
geniet nog van alle voorbereidingen xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...