Terug naar overzicht
Dag Petra,wij trouwen op 24/8 en zijn ook gaan informeren in Fabriekspand, hele mooie zaal, heel vriendelijke vrouw maar niet zo goedkoop (1300€ voor de zaal + opkuis) maar valt binnen de gemiddelde prijzen voor dit type zaal, het is vooral de decoratie die aan de dure kant is. Je betaalt per stuk en per item --> je kiest natuurlijk zelf in welke mate je decoreert dus je hebt de prijs zelf in de hand. 1 ding staat vast, je zult wel een superlocatie hebben! Je kan de prijzen via mail aanvragen als ik me niet vergis. Wij hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen omdat Roeselare iets te ver was voor de genodigden. Alvast veel succes!Groetjes,Liesbeth
Petra,Wij zitten er af en toe met het verzorgen van de muziek op huwelijksfeesten,ik kan alleen maar zeggen de sfeer is er uitstekend! Prachtige zaal!Wij draaien er steeds met de klank van de zaal die ook uitstekend is! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk, Muzikale groeten, Dierk Van Paemelen, www.studiohappymusic.be
wij zijn er in september '06 naar een trouwfeest geweest. het was echt in orde! natuurlijk maakt hoe je de de zaal zelf inricht, hoe mooi het wordt. het eten en bediening was zeker in orde.
Hey Petra,Mijn zus is daar in september getrouwd. Het is idd een heel mooie lokatie. Mijn zus ging eerst buiten haar receptie doen maar doordat het regende was het toch binnen, je hebt ook een hele mooie ontvangstruimte en je kunt zelf een stuk van de zaal 'afzetten' naargelang de ruimte die je nodig hebt.Ook een voordeel is dat je met een traiteur werkt ipv vaste menu's van de feestzaal. Mijn zus had bv. gekozen voor een 'walking dinner buffet' waarbij dus verschillende gerechtjes waren en dan ook met een megasuperfantastisch dessertbuffet (ze kreeg de rest ook mee naar huis, wat je bij een feestzaal bv. niet hebt).Zij had ook gewerkt met een live band en zo'n lokatie leent zich daar natuurlijk heel goed toe!Wat wel een nadeel is aan de zaal is dat het een vrij donkere zaal is; ik heb alles gefilmd en het is toch vrij donker.Oh ja, als je voor het fabriekspand kiest, kan ik de traiteur (De Schakel of zo was het) zeker aanraden...Mijn zus was ook heel tevreden van die mevrouw van het fabriekspand, ze zei dat ze heel vriendelijk was en zo...Veel succes met de beslissing!!Wendy D.
Wendyheb je een idee van de prijs voor de zaal?Ik had ook gedacht aan een walking-diner.dat is eens iets anders.groetjespetra