Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen

  2-1-2007 12:51:27
Ik wens iedereen een prettig nieuwjaar en voor diegene die dit jaren trouwen veel succes.

Waar kopen jullie eigenlijk juweeltjes. Ik ben al zeker naar 10 juweliers geweest en als ik dan iets "redelijk" mooi zie dan kost dan kost het 1000 à 2000€ en moest het dan nog iets zijn waar je wauw tegen kan zeggen zou ik het nog begrijpen. Ik wil er niet zoveel geld aangeven maar wil wel iets leuk, ik was dit weekend naar het bruidsparadijs gereden omdat ik mij herinner dat die wel leuke juweeltjes hebben, ik heb wel geen idee wat daar de prijs is maar die waren natuurlijk gesloten. Daar zal ik nog wel eens naartoe gaan.

Heeft er iemand in het bruidsparadijs zijn schoenen gekocht? Want ik lees vaak bij Van Loock en bij Gabrielle maar ik denk daar eens te gaan kijken.

Groetjes,
Sabrina
07/07/07

sabrina
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 872


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-1-2007 13:32:37

Hi Sabrina,

Voor jou ook een gelukkig nieuwjaar!!!

Ik ga voor mijn juwelen bij mij papa omdat hij zelf bij een ontwerpersduo werkt (daar hebben ze hele speciale juwelen maar de collectie die ze hebben in het goud (zowel wit als geelgoed) is helemaal niet goedkoop) Ze hebben ook hele mooie zilveren zaken en die vallen veel beter mee van prijs.
Wanneer ik mijn kleed bij Cermo ging passen heb ik gezien dat ze daar ook hele mooie juwelen hadden (dat zijn dan echt meer fantasiejuwelen). Ze hadden een mooie ketting van Linea die perfect bij mijn kleed paste, ik heb wel niet naar de prijs gekeken maar mijn beste vriendin heeft daar vorig jaar haar jurk en juwelen gekocht en haar ketting kwam op +/- €150.
Volgens mij zullen ze die collecties ook wel bij het bruisparadijs hebben.
Succes met je zoektocht!
Groetjes,
Véro



Marleen

 Meld misbruik2-1-2007 13:47:41

Waarschijnlijk zal ik een collier van Linea Raffaelli dragen die bij mijn jurk past. Ik vond dat die er erg mooi uitzag, maar ik heb nog geen prijzen gezien... Verder draag ik, denk ik, mijn verlovingsring. Een horloge zou niet horen voor een bruid, en een armband weet ik niet. Oorbelletjes bijpassend met het colliertje zou ik ook dragen.
Groeten
Marleen
6.7.7



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-1-2007 14:49:58

Hey,

Ik koop mijn juwelen in de bruidswinkel waar ik mijn kleed gekocht heb.
Zo weet ik zeker dat ze goed bij mijn kleed passen.
Het zal me ongeveer 200 e kosten.

Groetjes, Sissi



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik2-1-2007 14:50:51

Beste Sabrine,

Ik ga een armband van Wouter&Hendricks dragen, het is wel wat prijzig (het is ook echt zilver waarvoor je 250 euro betaalt) maar je kan het daarna nog vele keren aandoen.
Voor de trouwringen gaan we bij Nico Taeymans kijken (met 3 diamantjes komt dat in wit goud neer op 550 euro voor een redelijk brede ring), die hebben een ongelooflijk mooie collectie! Voor prijzen en afbeeldingen:

http://www.aura-online.be/trouw_nt.html

Groetjes,
Sheron
2/2/8



valerie

 Meld misbruik2-1-2007 17:57:16

Kijk eens op de site van sophie sposa. De meesten kennen enkel de schoenen maar dit merk heeft ook heel mooie juwelen. (vind ik toch)

Groetjes, Valérie



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-1-2007 8:02:47

Hey,

ik heb mijn collier en oorbellen ook bij Nico Taeymans in Antwerpen gehaald. Het was niet goedkoop (zilver, ik geloof € 350 voor de ketting), maar wel ontzettend mooi en ik heb deze juwelen nadien al verschillende keren kunnen dragen, wat je van de meeste bruidsjuwelen met pareltjes enzo niet kan zeggen...

Groetjes,
Lieve



els
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 12:43:53

Wij hebben ook meteen onze droomringen gezien bij Nico Taymans.
Hoe lang op voorhand moet je deze bestellen?



sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 12:54:37

hey,

alvast allemaal bedankt voor jullie reacties. Onze ringen hebben we al een hele tijd geleden gevonden, het is vooral een ketting die ik nog zoek. Op de site van Nico Taeymans ben ik eens gaan kijken maar dat is niet echt mijn ding. Ik verkies dan toch eerder pareltjes denk ik.
Weise heeft precies ook wel leuke spulletjes
Ik zoek nog wel verder

Sabrina



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 16:59:28

Bij Nico Taeymans hebben ze acht weken nodig vanaf de bestelling. Dat valt nog redelijk goed mee vind ik. Wij kopen er ook onze trouwringen en ook mijn verlovingsring komt van daar. Alsook de oorbellen die ik zal dragen bij ons huwelijk. Ik ben echt gek van die juwelen.



els
7-7-2007
 Meld misbruik10-1-2007 12:47:51

Ik kooop (of krijg ;-) ) meestal juwelen van Raf Verjans. Maar in zijn winkel hebben we nu de ringen van Luc Tuymans ook gezien, en dat ontwerp was HET meteen voor ons allebei! Heel eenvoudig, hij geelgoud, en ik witgoud. Ben benieuwd...



Cecile

 Meld misbruik29-1-2007 11:21:15

Sabrina,

je kan even kijken bij AURA
(www.aura-online.be ) - zij hebben een uitgebreide collectie trouwringen en bijhorende juwelen

groetjes
Cecile



catherine
22-9-2007
 Meld misbruik6-2-2007 19:46:15

Hallo Sabrina

Ik weet niet waar je woont, maar ga eens een kijkje nemen bij Allegria in Tienen op de Grote Markt (13). Zij maken juweeltjes op bestelling, en als je een stukje stof van je jurk meeneemt, ben je zeker dat het helemaal aangepast is. Vanaf 20 euro vind je er al iets heel leuks. Ze zijn gesloten op zondag en maandag.
Groetjes, Cat


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...