Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 15 dage getrouwd

  15-12-2013 20:47:12
Hoi allemaal,
het zit er al op!
Het was een fantastische dag, heel vlot, heel leuk.
smorgens naar de gemeente om te trouwen, daarna bij ons naar het restaurant voor te eten met de dichtste familie.
S avond ons avond feest met alle vrienden en familie in hof ten bosse (laarne), wij hebben ons feest in walking dinner gedaan, om dat wij wilden in contact staan met iedereen die op het feest aanwezig was.
dus er waren geen tafels aanwezig ,behalve staantafels, en wat stoelen langs te zijkant. (voor de ouderen ;-) )
Onze band die gespeeld heeft tijdens het maal was jazzophonics super goed!!!!!!!!!
en daarna heeft onze dj van hun overgenomen.
het grote moment hebben wij samen kunnen inoefenen met Davy brocatus (dansschool 123) mijn man heeft namelijk geen ritme en hij heeft het perfect gedaan onze openingsdans.
Ons nr was i've got you under my skin (frank sinatra) en onze dans was een slow foxtrot.
Wij hadden de mensen allemaal wijsgemaakt dat we gewoon een slow gingen doen, aangezien mijn man niet kan dansen, zij waren allemaal verrast toen wij plots begonnen dansen.
daarna is het feest losgebarsten en iedereen heeft gedanst, tot 5h heeft onze dansvloer altijd vol gestaan dankzij ons dj!
Dj bartjes team, super dj!!!!!!!!!!! een aanrader
Onze fotograaf was een studente fotograaf en we hebben 250€ betaald.
onze fotoshoot op de gemeente, en op het avondfeest is ze tot 2H s nachts gebleven.
wij hebben al onze foto's gekregen op cd-rom. spotgoedkoop niet!? en ze is even goed al een volwaardige fotograaf.
make up en haar zijn bij mijn kapper gedaan in kapsalon Da Capo (laarne)
Het was super, ook was ons trouwfeest in de stijl van de jaren 50, en IEDEREEN was in dit thema gekleed!
het was een super mooie dag

mieke
30-11-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1919


karen
30-11-2013
 Meld misbruik16-12-2013 7:55:32

Wij zijn toen ook getrouwd.... De allermooiste dag van mijn leven... Heb al heimwee:)



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik16-12-2013 10:40:41

Mogen we ook fotootjes kijken?



cathrine
10-7-2015
 Meld misbruik16-12-2013 13:37:33

hello mieke, klinkt super!
hoe ben je aan je student fotograaf geraakt? Ken je toevallig die student of heb je ergens een oproep gelanceerd?
groetjes,
Cathrine



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik16-12-2013 17:13:30

Leuk om te lezen. Ik ben ook wel benieuwd naar foto's, hihi.



mieke
30-11-2013
 Meld misbruik16-12-2013 22:29:50

foto's op

Hopelijk lukt het



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-12-2013 10:27:18

Oh, geweldig!
Die slow foxtrot past ook perfect in het thema, super!
Geniet nog lang na en veel geluk voor de toekomst!

groetjes
Sandra



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik17-12-2013 14:49:32

Heel mooi!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info