Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lachte zich vandaag een kriek met haar verloofde

  15-12-2013 20:30:35
Vandaag zijn we samen met ons tweetjes een dagje naar Antwerpen geweest. Ik vertelde hem dat ik hoopte om mijn schoenen voor de trouw te vinden vandaag. Ik vind het niet erg moest hij die al zien. Zeker omdat ik graag groene schoenen zou willen. Groen is ons themakleur. Ik heb een lang wit kleed en zou daar dan groene schoenen onder willen. Op zich ga je ze amper zien, of ik moest echt mijn kleed omhoog doen.
Hij wou dat ik witte schoenen zou aanhebben, maar heb hem wijsgemaakt dat dit niet bij mijn kleed past en nu denkt die arme jongen dus dat ik op onze dag in een groen kleed ga verschijnen! Hij is helemaal op van de zenuwen en slecht dat ik ben laat hem gewoon in de waan :D

Trouwens de schoenen heb ik niet gevonden vandaag ;-) maar het zullen groene worden ;-)

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1424


Ann
26-5-2014
 Meld misbruik15-12-2013 20:47:43

Fijn he? Hier beetje t zelfde, hubby to be denk dat ik een gekleurd kleed heb en daarom ook gekleurde schoenen koop. Niet dus :-). Ook hier wit kleed maar met blauwe schoenen. Succes!



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik15-12-2013 21:48:38

ik heb gewoon ivoorkleurige schoenen, maar loop ze hier thuis in, dus hij heeft ze al gezien. Dat vind ik niet zo erg :-) de jurk blijft toch nog altijd geheim tot binnen een paar maand ;-)



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik16-12-2013 17:14:42

Haha, moet die jongen ocharme nog tot in juni zenuwen hebben ;-)



Victoire

 Meld misbruik17-12-2013 10:58:43

Wij hebben hetzelfde :-)
Ik wil rode schoenen en nu denkt hij dat ik in rode jurk trouw. Paniek! :)




Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik18-12-2013 18:42:22

haha die mannen toch he :D En ja Mieke laat hem maar tot juni wachten :P
Ik heb al veel mooie blauwe en rode schoenen gezien in mijn zoektocht, maar groen lijkt niet zo gemakkelijk blijkbaar :-(



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik21-12-2013 13:35:23

Eens de winter voorbij is zullen de gekleurde schoentjes achter je hoofd gesmeten worden , ook de groene dus :p no stress, je zult ze wel vinden !! :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...