Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben ook een kadootje onder de kerstboom voor onze getuigen nl. een stylo met daarin 'getuige' gegraveerd en de datum van ons huwelijk. Hopelijk zullen ze er content mee zijn en vergeten ze hun stylo niet mee te nemen de dag zelf !
Wij hebben aan onze getuigen een chocoladeletter G gegeven met een kaartje erbij:Een chocoladeletter G,Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”De “G” van (naam)Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…Voordat wij op (datum) kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,Met je getuige heb je een speciale band.Vandaar dat ik jou nu wil vragen:Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?Zij vonden het superleuk en ontroerend.Veel succes ermee.groetjesVanessa