Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig

12-12-2013 21:30:25
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik zou heel graag mijn zussen (18 en 20 jaar) een leuk kerstcadeau geven waaruit ook blijkt dat ik hen wil als getuigen. Beide weten onofficieel wel al dat ik hen wil als getuigen, maar graag zou ik hen dit nu nog op een leuke manier 'officieel' vragen met een klein cadeautje!
Tips zijn tijd welkom!

Eva
5-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 740

Mieke
24-5-2014
 Meld misbruik12-12-2013 21:52:48

Hey,

Wij hebben ook een kadootje onder de kerstboom voor onze getuigen nl. een stylo met daarin 'getuige' gegraveerd en de datum van ons huwelijk. Hopelijk zullen ze er content mee zijn en vergeten ze hun stylo niet mee te nemen de dag zelf !

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik13-12-2013 8:08:14

een zakspiegeltje dat ze kunnen openklappen? Dan kan je binnenin de tekst zetten "Je kijkt nu naar de getuige van ..." ? Of een puzzel met een foto van jullie samen uit jullie kinderjaren en dan op de achterkant een tekstje schrijven? Moeten ze eerst nog puzzelen en krijgen ze 2 verrassingen; de foto en je tekst/vraag. Succes ermee!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-12-2013 13:48:21

Wij hebben aan onze getuigen een chocoladeletter G gegeven met een kaartje erbij:

Een chocoladeletter G,
Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”
De “G” van (naam)
Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…
Voordat wij op (datum) kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.
Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.
Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,
De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.
Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,
Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.
Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.
Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!
Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,
Met je getuige heb je een speciale band.
Vandaar dat ik jou nu wil vragen:
Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?

Zij vonden het superleuk en ontroerend.

Veel succes ermee.
groetjes
Vanessa

krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-12-2013 18:55:26

Wij hebben onze getuigen ook een gegraveerde parkerpen gegeven. Met zwarte inkt in.
Ze hebben alle 4 (we hadden elk 2 getuigen) op het gemeentehuis getekend met hun eigen gekregen pen... Super.. :-).
En een blijvend cadeautje ;-).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...