Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ring check ;-)

  12-12-2013 13:09:16
Hoi hoi, zoals beloofd ging ik mijn ervaring over perle d' amour hier neerpennen.
Tja, zoals jullie zeiden, t is een echt tetterwijf ;-)
Maar een eerlijk man lijkt mij. Hij is echt gepassioneerd, weet waar hij over spreekt.
Mijn vriend wil geen trouwring, hij gaat voor een tattoo op zijn arm.
Maar ik heb wel mijn ring gevonden. Bij de eliminatie ronde bleven er vijf over. En dan ging het nog tussen drie ringen, allemaal dure. Hij nam er dan een goedkopere terug bij, 750 euro, maar nog steeds was ik niet overtuigd.
Ik heb dan toch voor de duurdere gekozen, maar dan 14 k ipv 18
Ik raad hem echt wel aan, maar zie dat je tijd , veel tijd hebt ;-)
Bedankt om hem aan te raden, zo heb ik toch 200 euro uitgespaard.

inneke
21-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1452


Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik12-12-2013 17:35:07

Super!!
Wat moet ik onder "duur" verstaan?!
Is het daar goedkoper dan in andere juweliers?!



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik12-12-2013 18:05:36

Hey Cindy,

Het is daar idd goedkoper, omdat hij het van thuis uit doet.
Hij heeft jaren een zaak gehad maar is ermee gestopt.
Hij kon het niet helemaal loslaten en startte daarom van thuis uit opnieuw. Met als gevolg dat hij geen extra kosten moet maken en zijn prijzen dus lager liggen dan in de winkel.
Mijne was 1150 euro en nu 950 euro
Was eigenlijk boven budget hoor, maar ja, eens ik die ring zag vond ik geen andere meer mooier.



tinne
23-5-2014
 Meld misbruik12-12-2013 19:03:43

Hey Inneke,
Ben blij dat je u goesting hebt gevonden.
Wij zijn ook over ons budget gegaan en zijn ook voor 14k gegaan.
Maar het is toch een toffe ervaring he.
Wij hebben van de week een Smske gekregen dat de onze binnen zijn,nu nog een afspraakje maken.

Grtjs tinne



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik13-12-2013 14:14:05

Superfijn!! Wij gaan waarschijnlijk op de 18de een smske ontvangen, kijk er al naar uit!!!! Hét stuk van de dag is dus in orde! :) Ben blij voor jullie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...