Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie staat er in de suite?

2-1-2007 11:00:06
Ik ben al lang aan het denken wie ik allemaal in de suite moet laten lopen. Allé, zo de familie dat klaar staat op de trap van het stadhuis en zo mee naar binnen gaat. Is dat enkel familie, alleen de ouders en zussen, broers of ook mijn tantes? En wat met de getuigen?

Veerle
12-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 306

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-1-2007 11:06:15

Hi Veerle,

Onze suite bestaat uit mijn ouders, schoonouders, oma (met haar zus omdat ze anders alleen moet lopen), de 2 zussen van mijn vriend (zij lopen samen want hebben geen partner) en dan mijn getuige met haar man en de getuige van mijn vriend met zijn vrouw. Zo heeft de ceremoniemeester het ook opgeschreven. Ik weet nog wel niet in welke volgorde ze zullen lopen want we moeten nog alles definitief gaan bespreken met de ceremoniemeester.

Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik3-1-2007 14:43:04

In onze suite liepen onze ouders en onze getuigen met vriend of vriendin, meer niet..
groetjes

Cindy en Jurgen
08/07/06

vanessa
20-12-2007
 Meld misbruik3-1-2007 14:45:48

Bij ons gingen de broers en schoonzussen er wel bij. En de getuigen en de ouders.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...