Terug naar overzicht
Hey Peggy,Tof om uw ervaringen hier zo uitgebreid te delen.Bij Couture Ann is Aalst had ik hetzelfde voor.Ik mocht niets passen en moest terug komen op haar opendeurdagen. Dat heb ik dus niet gedaan.Bij mij waren ze bij Pierre-Yves in Aalst echter helemaal niet vriendelijk. Waarmee ik maar wil zeggen dat het er van af hangt welke verkoopster je hebt. Maar dat zal wel in elke winkel zo zijn veronderstel ik.Voor anderen: Bij Moderna (Schepdaal)zijn ze supervriendelijk en heel behulpzaam (ook na verkoop). Ook bij le Chapeau in Antwerpen heel goed geholpen.Bij Pierre-Yves in Brussel wel vriendelijk maar heel opdringerig.Groetjes, Sissi
Hallo Peggy,Ik heb mijn kleedje bij Conny in Aalter besteld en ik vond ze daar ook zeer vriendelijk, vooral Conny zelf; ik had hier een zeer goed gevoel bij, het is dan ook de enigste winkel waar ik naartoe gegaan ben.Veel succes nog met de zoektocht!Groetjes,Caroline
heyik ben bij couture ann geweest toevallig tijdens opendeurdagen. iets gezien dat me wel aanstond en een afspraak gemaakt om later terug te komen. ze heeft een model speciaal laten afkomen ook dus over de service kan ik echt niet klagen. ben da later gaan passen en ook niets te klagen. ben dan pas week erna gaan bevestigen en was nog altijd vriendelijk dus...hangt blijkbaar sterk af van ene tot andere want was ook met bang hartje binnen gegaangroetjes en nog veel successas677
Hallo, Ik kan fout zijn maar is dit peggy (parel??)Laat me dna iets weten, want ik ben je email kwijtGroetjes, Inez
-Bij Sofie in Deinze waren ze wel vriendelijk, maar ik was daar voor niks, want half oktober hadden ze nog bijna niks binnen van nieuwe collectie, en het was maar een klein winkeltje, ben daar dus niet meer teruggegaan.- Heel positieve ervaringen bij Anuna in Hasselt, vriendelijk, veel keuze.- Ook heel positief: Bruidshuis Ellen in Oostburg: supervriendelijk, ze nemen echt hun tijd (heb 2.5 uur staan passen), ze zijn spontaan en eerlijk, ze zijn niet opdringerig en ze hebben ongelofelijk veel keuze; ik heb daar mijn kleedje van Rembo net besteld.
Hallo Peggy,Ik ben in volgende winkels geweest:Conny in aalter: zeer vriendelijk, ik mocht zelf in de rekken kijken en ik mocht heel veel passen. Alleen heb ik daar niet echt een kleedje gevonden naar mijn zin, dus dat werd niets. Ik denk wel dat ik er zal terug gaan om kostuums te huren voor de mannen. couture ann in aalst: ik ben geweest tijdens de opendeurdagen. Ik mocht ook zelf in de rekken kijken en kleedjes aanduiden die ik mooi vond, dan paste een mannequin deze kleedjes en daarna vroeg ik of ik ze zelf ook kon passen omdat ik het nogal ver vond om nog eens een afspraak te maken. Daar werd geen probleem van gemaakt en terwijl de mannequins verder defileerden heb ik een 3-tal kleedjes gepast. Ze waren hier heel vriendelijk vond ik. Pierre Yves in aalst: dit vind ik persoonlijk de ideale bruidswinkel. Ik mocht er heel veel passen, ze geven goed advies en zijn heel vriendelijk. Ik had er wel op voorhand een afspraak gemaakt. Ik heb gehoord van een aantal mensen dat ze daar opdringerig zijn, maar ik heb dat zelf niet ondervonden. Ik heb er de week erna mijn kleed bevestigd en ook schoenen gekocht. Ze vroegen of ik daar ook mijn lingerie wou kopen, ik zei neen en men bleef niet aandringen. Eén minpuntje: ze hebben geen bancontact!Groetjes en nog veel succes bij het kiezen en passen.