Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afwachten meer kunnen we niet doen

  10-12-2013 7:50:11

hallo even mijn hartje luchten


mijn schoonvader ligt nu al bijna 3 weken in een kunstmatige coma hij heeft een dubbele longontsteking met de besmetting van legionella bacterie


wij trouwen normaal op 14februari...

we zouden nu super gelukkig moeten zijn en uitkijken naar onze trouw maar alles is droevig nu...

we hebben afgesproken om af te wachten tot in januari om te kijken wat we zullen doen maar ik had al zoveel dingen klaar

mijn gastenboek met datum

mijn enveloppe doos met datum gegraveerd

dat is allemaal nog het minste

het belangrijkste is dat hij erdoor komt...

maar ik vraag mij af of wij dan ook het voorschot van de fotograaf zullen kwijtzijn en van het gemeentehuis?


ik hoop toch stilletjes dat ons huwelijk op onze gekozen dag kan doorgaan


annelies
14-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1197


Ann
26-5-2014
 Meld misbruik10-12-2013 8:16:13

Dat is inderdaad niet prettig. Ik duim mee voor een spoedig herstel zodat jullie huwelijk kan doorgaan zoals gepland. In t slechtste geval zal je inderdaad mogelijk een nieuwe datum in gedachten moeten houden voor nadien. Als je de situatie uitlegt aan je fotograaf en stadhuis dan hebben zij hopelijk wel begrip voor de situatie. Sterkte!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik10-12-2013 8:20:19

Hey Annelies,

Wens eerst en vooral jullie veel sterkte toe!
Kan me voorstellen dat dit eigenlijk een leuke mooie periode zou moeten zijn!
Maar ik denk wel mocht je van datum veranderen dat je op vele dingen je voorschot zou kwijt zijn!
Maar hebben jullie al eens met zijn dokter er over gehad?
Die kunnen jullie misschien iets meer vertelen.

Mijn man heeft ook 5 weken in kunstmatige coma gelegen.......
moest daarna echt weken lang bekomen..


Ik hoop voor jullie dat het toch 14.2.2014 mag zijn!

Veel sterkte, Frida



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik10-12-2013 9:16:43

Beste Annelies,

Ik snap je volledig. Mijn vader heeft 3 weken voor onze trouw een erg zwaar arbeidsongeval gehad. Ze hebben hem 4 dagen in kunstmatige coma gehouden, maar hij is daarna niet ontwaakt. Momenteel reageert hij nog maar minimaal. Onze trouw is uitgesteld tot volgend jaar.

We hebben gemerkt dat iedereen die betrokken was bij onze trouw hier heel begripvol op reageerde. Uiteindelijk zijn dit vreselijke situaties en kan niemand er iets aan doen. Wij hebben nergens ons voorschot moeten laten vallen. Meestal werd ons zelf spontaan voorgesteld om het terug te storten. We hebben voor onze 'volgende' trouw exact dezelfde mensen terug geboekt, net omdat ze allemaal zo attent waren. Ik zou me daar dus niet teveel zorgen over maken en jullie focussen op wat nu echt belangrijk is. Ik weet dat het allemaal niet makkelijk is. Het leven kan toch echt wreed zijn hé. Het ene moment ben je dolgelukkig omdat je bijna gaat trouwen en het volgende moment nemen ze je alles af. Maar we moeten blijven geloven dat er betere tijden in het verschiet liggen.

Veel sterkte voor jullie allemaal!



Tim

 Meld misbruik10-12-2013 12:38:33

Dag Annelies,

Hopelijk is hij snel weer de oude.
Ik denk wel dat als hij terug beter, hij wel een paar weken wat zal moeten aansterken.

Betreffende de fotograaf. Elke mens die een beetje gevoelens heeft begrijpt deze situatie en gaat hier toch gepast mee om mag ik hopen. Ik zou voorstellen dat je contact met hem neemt en hem eerlijk de situatie uitlegt en eventueel kan je voorstellen dat je het voorschot niet moet terug hebben maar dat het blijft gelden voor een andere datum die jullie dan kiezen wanneer je schoonvader herstelt is.

Veel succes alvast!

Tim



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik10-12-2013 18:22:42

Kan je de data ook niet gewoon "verleggen" bij fotograaf, de zaal, ...?
Dus gewoon duidelijk maken dat jullie wel willen trouwen, jullie feest daar willen doen, ... desnoods over een jaar of weet ik veel wanneer en dat ze er dus geen verlies aan doen?

Stel dat het nu in februari niet lukt om te trouwen, maar bijvoorbeeld wel in augustus of oktober ... Dan kunnen ze toch kijken of ze dan nog vrij zijn?

En als je duidelijk maakt dat het echt niet voor je plezier is, maar voor de gezondheid van je schoonvader zullen er wel een aantal menselijk zijn, hoop ik.


Hier ook een schoonpapa met zorgen. Ligt nu alweer 4 maanden in 't ziekenhuis - gelukkig niet in coma - en gaat al 3 jaar in en uit 't ziekenhuis met altijd hetzelfde probleem met zijn benen en zijn voeten. We hopen dat hij erbij is op onze dag, maar tja ... als hij net de dag voordien bijvoorbeeld opgenomen wordt, dan hebben wij pech.
Wij hebben wel al beslist dat onze trouw sowieso doorgaat, tenzij er echt "rampen" gebeuren.



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik16-12-2013 8:48:04

Dag Annelies,

Hoe is het ondertussen met je schoonpapa?
Voor je schoonmoeder en je verloofde is dit een echte hel en jij zit er middenin.
Gaat het een beetje met iedereen?

Heb je ondertussen al een beslissing genomen ivm jullie trouw?
Hopelijk hebben jullie al een duidelijker beeld over hoe het dan met je schoonvader gaat zijn.

Nog veel sterkte daar!





annelies
14-2-2014
 Meld misbruik17-12-2013 14:29:51

hij begint wakker te worden

ze hebben de verdoving gestopt

en nu moet hij op krachten komen voor ze hem extuberen

dusja nog afwachten maar we zijn op de goeie weg

nog een lange weg te gaan en dan vragen we hem zelf wat te doen met de trouw en kijken hoe het is met hem


dus we wachten af

voor stadhuis geen probleem voor de zaal ook niet en voor de fotograat ook geen probleem


bedankt



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...