Terug naar overzicht
Hey,Van ons ook de beste wensen voor iedereen en dat we allemaal gelukkig mogen worden en dat de dag van onze dromen is zoals verwacht.Groetjes
we wensen voor jullie ook veel geluk en liefde toe
Hey,Ik wens ook iedereen een fantastisch 2007 toe en dat iedereen een onvergetelijk en schitterend huwelijk mag beleven!!!Groetjes, Sissi
ook voor jullie allen een fantastisch nieuwjaar gewenst. Mag al onze trouwdagen goed verlopen en veel liefde toegewenst uiteraard :)
Ook van mij aan iedereen een spetterend en feestelijk 2007 gewenst. Ik weet niet hoe het bij jullie aanvoelt, maar mij lijkt 2007 een beetje "ons jaar" te worden, en dan natuurlijk een beetje aan alle trouwertjes van 2007!Onze wens is om na de trouw en een schitterende huwelijksreis opnieuw voor een baby te gaan. Ook daar kijk ik enorm naar uit! De baby zal spijtig genoeg niet meer voor 2007 zijn, maar zo belooft 2008 ook weer veel goeds!Veel succes nog bij jullie voorbereiding!GroetenMarleen6.7.7
voor iedereen een gelukkig nieuwjaar net zoals jullie zeggen zal het voor iedereen een beetje ons jaar zijn en net zoals marleen zouden wij graag op onze huwelijksreis voor ons eerste kindje willen gaan dus wordt het een dubbel goed jaar groetjes debbie 13.07.07