Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bijna 100 dagen getrouwd!!!

  6-12-2013 8:59:37
Wat vliegt de tijd!!!!!!!!! Ik zie hier net op de teller da we vandaag 97 dagen getrouwd zijn. Heb gisteravond nog eens rustig door ons trouwalbum zitten bladeren, zalig!! Zo kan je de dag nog eens helemaal opnieuw beleven.
Tipje voor de bruidjes hier: probeer niet te besparen op je fotograaf. Je hebt zóveel aan je foto's achteraf!!!
groetjes en geniet van de voorbereidingen

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1385


Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik6-12-2013 9:40:34

Het lijkt me ook heel leuk om naar die foto's te kijken, ik kijk er al naar uit;
Jij bent 97dagen getrouwd en wij trouwen binnen 98 dagen. :-)
Als het echt zo snel gaat zoals je zegt, dan moeten we er weer eens dringend werk van maken !



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-12-2013 10:43:48

haha idd jij bent al 97 dagen getrouwd en ik moet nog 97 dagen wachten :D
het lijkt nog zo lang maar als ik zo zie sedert mijn verloving van 913 dagen naar 97.het begint wel echt te komen hoor :)
nogmaals proficiat met je huwelijk meid,blijven genieten is de boodschap xxx



Marie
25-1-2014
 Meld misbruik6-12-2013 11:57:33

Amai Sandrine dat is een lange verloving. Hadden jullie daar een specifieke reden voor?



mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-12-2013 13:05:21

Wij zijn 132 dagen getrouwd, en ik blader ook regelmatig door de foto's. Inderdaad leuk als je er mooie hebt van een professionele fotograaf. Ik druk eigenlijk nooit foto's af, maar ga nu toch via zo'n fotosite een album maken denk ik...



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-12-2013 17:59:39

goh nie echt maar hij wilde vooral eerst dat onze relatie minstens 3 jaar duurt vooraleer dat hij wilde trouwen.beetje zekerheid hebben in zijn leven zeker ;)
trouwen doe je niet zomaar hee,maar omdat hij achteraf dan ook nie wil scheiden,ik ook niet uiteraard.bij mij is trouwen is gelijk aan houden.we zijn nu bijna 2jaar en 10 maanden gelukkig samen hebben samen een zoontje van 19 maand en zijn we een samengesteld gezin en tot nu toe is da ons heel goe gelukt ;)
ik kan hem ergens wel begrijpen hoor :) maar ik wilde me graag al verloven aan hem dus ik vroeg zijn hand ;)



Marie
25-1-2014
 Meld misbruik7-12-2013 20:45:09

Ja tuurlijk, trouwen doe je niet zo maar. Daar geef ik je volledig gelijk in :-)
Wij zullen maar goed 8 maand verloofd zijn, maar zullen ook (exact) 3j samen zijn op onze huwelijksdag :-)

Veel geluk gewenst


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...