Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

31-12-2006 11:16:45
Hallo,

Wij trouwen op 21 juli 2007. Graag had ik geweten wanneer het beste moment is om kledij te kopen voor onze bruidskindjes. ik vind dit moeilijk aangezien ze zoveel veranderen. Ze zijn dan namelijk 1 jaar en de andere twee 4 jaar. Ik heb schrik dat wanneer ik de kleertjes te vroeg koop, ze er niet meer in gaan kunnen en als ik te lang wacht dat het mooiste weg zal zijn.

Kan iemand mij helpen?

kristl
21-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 348

Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik31-12-2006 11:27:25

Hallo,

Wij trouwen op 22 juni 2007 en ik zat ook eerst verveeld met het probleem. Maar ik heb eens rondgesnuisterd op het forum en er waren mensen die aanraadden om de kledij van de kindjes te kopen in de periode van de communie. Dan zijn er niet enkel mooie dingen voor de communicantjes maar ook voor de rest van het gezin.

Hopelijk ben je iets met de tip!!!

Groetjes,

Lieke

Anne-Mie
20-7-2007
 Meld misbruik31-12-2006 17:12:01

Hey Kristl,

Ik zit met hetzelfde probleem,wij huwen ook in juli. En er werd mij aangeraden om na de solden al te zien voor kledij voor de kindjes. Maar ik ben bang dat,vooral onze jongste een groeispurt zal krijgen. De communie kledij hangt echter nu al in sommige winkels. En meeste winkels volgen zeker in februari. Ik heb kledij zien hangen in de Inno van CKS en ik het het nagevraagd in de c&a en daar starten ze na de solden al. Ik ga niet afwachten,ik ga nual zien en een maatje groter kopen.

Groetjes Annemie

davida
8-9-2006
 Meld misbruik1-1-2007 13:38:26

hey

ik heb de kleertjes voor onze kindjes gekocht in de collectie van de communie dat was in maart dat is denk ik niet te vroeg ze gaan dan toch zoveel nie meer groeien denk ik

grtjs

Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik2-1-2007 18:48:32

Hey,
wij trouwen op 16 juni. Aangezien mijn moeder een kinderkledingzaak heeft, zijn de bruidskindjes geen probleem. De meeste komen inderdaad in de communieperiode. Deze begint normaal vanaf de week van de 15de januari. Er wordt vaak een maatje groter genomen. In sommige winkels (bv. de onze) kan je het een paar weken op voorhand nog laten verstellen. Veel succes
Kristien

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik2-1-2007 19:57:46

Hello,

Wij trouwden op 18 augustus. Ik kocht de kleertjes voor de bruidskindjes in april en ze konden er nog goed in de dag zelf. Ik kocht alles bij Mexx kids en ze zagen er super uit. Communiekledij zagen ze zelf niet zitten omdat ze dit te stijf vonden.
Voor foto's van deze kleertjes - wij vonden ze hip en toch feestelijk en niet te prijzig - zie onze site: http://www.katrienenfrederik.info/ bij trouwkiekjes.

Veel succes met al jullie regelingen!

Groetjes

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...