Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

D&M 09.08.2013

  3-12-2013 19:40:15
Hoewel ik hier wel elk huwelijksverslag heb gelezen, kon ik toch geen tijd vinden om er zelf eentje te schrijven. Na 116 dagen getrouwd te zijn heb ik er dan toch maar eens eindelijk werk van gemaakt!

Het was vrijdag 9 augustus zover! Eigenlijk kon ik het, tot op de dag zelf, niet geloven dat het eindelijk zo ver was. Raar maar waar mocht het van mij nog wat langer duren (zal dan toch een beetje stress geweest zijn?)
Ik bleef eigenlijk héél rustig rond alles omdat ik nu eenmaal zo ben... Om 6u ben ik ongeveer opgestaan na een helse nacht met krulspelden! Ik ben mij zo stilletjes aan beginnen klaar te maken, hoewel we wel genoeg tijd hadden. Mijn nicht kwam naar mijn thuis om mijn haren te doen en nadien werd ik gesminkt.. Rond half 9 is mijn toenmalige verloofde naar zijn ouderlijk huis vertrokken om zich klaar te maken. Hij kon niet bij zijn thuis gaan slapen omdat zijn huis bezet was met familie uit Italië. Hij heeft zich dan maar bezig gehouden met wat playstation spelen! ;-)

Eigenlijk ben ik mij pas echt beginnen klaarmaken rond kwart voor 10 en om 10 over 10 stond mijn toekomstige hier al aan de deur. Dat was eigenlijk het moment dat ik het meest zenuwachtig was. Ineens was iedereen buiten en was het muisstil. Enkel ik aan de deur... Toen de deur dan eindelijk open mocht, was ik dus ook super tevreden! *mooi moment!*

Om 11u trouwden we voor de stad Genk. Ik zag hier wel een beetje tegenop omdat dat altijd zo saai gebracht wordt. Wonder boven wonder was dit helemaal niet zo. Het ging héél vlot vooruit met leuke opdrachtjes ertussen (hoe goed kennen jullie elkaar?)
Buiten hebben we enkele foto's getrokken met de gasten van mijn man zijn werk en vertrokken we zo naar onze trouwzaal.
We kozen voor 't Fontheinhof te Borgloon en dit was méér dan we verwachtten! Zalig om binnen te komen en alles klaar te zien staan voor ons. 's middags deden we enkel een lunch met de suite (+-40 tal mensen) en gingen wij onze foto's trekken. Dit hebben we gewoon op het domein gedaan aangezien er toch plaats genoeg was!

Om 16u trouwden we voor de kerk. Dit was in het kerkje aan de zaal en ook super omdat het zo klein en gezellig is. Dit gaf echt wel een meerwaarde aan de dienst. De kerk zat letterlijk vol tot buiten! Onze Priester 'Emmanuel Kalomba' uit Tongeren heeft dit echt schitterend gedaan. Nu nog steeds krijgen we complimentjes voor de ludieke manier van 'vieren' van hem. Wij zijn dus ook méér dan tevreden! Onze viering was wel wat uitgelopen waardoor we zelf pas op het domein waren rond kwart over 5. Dit gaf een beetje 'stress' omdat onze gasten mochten aankomen vanaf 17u. Maar eigenlijk was het grootste deel aanwezig in de kerk dus achteraf bekeken was die 'stress' niet nodig.
Na wel 100'en kussen konden we overgaan tot onze receptie met lekkere hapjes van traiteur Jeurissen (http://www.traiteurjeurissen.be/ ) Alle mensen vonden het heerlijk (jammer dat wij er zelf niet zoveel van gegeten hebben!)

Rond 18u30 gingen we aan tafel. We kozen voor een hoofdgerecht en soep aan tafel en een hoofdgerecht en dessert in buffetvorm. Nogmaals, HEERLIJK! Het deed me deugd om alle mensen zo goed te zien eten!

We wouden héél graag dat onze openingsdans ten laatste om 22u30 zou doorgaan omdat we geen uren wouden tafelen. Dit is ons ook gelukt en daar waren we blij om. We kozen voor het liedje Teenage dream van Boyce Avenue (cover van Katy Perry) omdat de tekst toch wel toepasselijk was voor ons.
En zo schoot ons feest, na enkele keren vermenigvuldigen, officieel in gang!

Na een tijdje riep ik alle single ladies naar voren om mijn boeket te vangen. Dit vond ik toch ook wel een super momentje omdat alle vrouwen dan zo uit hun dak gaan haha! Super om te zien!

Ons feest heeft uiteindelijk tot 5uur 's morgens geduurd en ik kan toch zeggen dat ik super blij was dat we een kamer aan onze zaal haden. We deden dit ook cadeau aan al onze getuigen waardoor we eigenlijk met zen allen hebben kunnen afsluiten!

Eens in de kamer was ik ZOOO blij dat ik het kleed kon uitdoen.. Na een dag zweten was een douchke toch wel geen overbodige luxe ;-)
We hebben allebei echt nog nagenoten door wat verder te babbelen en al enkele cadeautjes te bekijken en zo waren we toch ten laatste om kwart voor 6 in dromenland!

's Morgens ging de wekker terug om 10u want dan stond het ontbijt klaar. Eigenlijk vervloekte ik de wekker maar eens aan de tafel met onze getuigen was dit weer over. Het was een korte nachtrust maar dat ontbijt vergeet ik nooit meer. Pas getrouwd en met de beste vrienden aan tafel! Super momentje!

Ik vond het een geweldige dag en ik zou er echt niets aan veranderen moest ik het terug mogen overdoen! (Zou alleen graag wat meer willen genieten van het eten)
Over 10 jaar misschien nog eens hé?!

Op mijn facebook kan je wat foto's bekijken.. Dit zijn zowel foto's van de fotograaf als foto's van vrienden...
Veel plezier en hopelijk hadden jullie er wat aan ;-)

Groetjes
Debo

https://www.facebook.com/deborah.metten/media_set?set=a...



Deborah
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2696


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik3-12-2013 21:03:52

Deborah,

Klinkt inderdaad als een leuke dag en ook leuke foto's.
Een vraagje: waar komt het kleedje van het bruidsmeisje vandaan? Is echt een kleedje dat ik mijn dochtertjes wil laten dragen op ons huwelijk.

Groetjes



Greet
24-5-2014
 Meld misbruik3-12-2013 21:06:06

proficiat!. mooie foto's. Ook leuk gedaan met die bedankingkaartjes aan een lijn.

Groetjes



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik3-12-2013 21:48:40

Hoi!

Het kleedje komt van een kinderboutique 'taratata' in Maasmechelen! Ze hebben daar echt prachtige dingen uit alle prijs categorieën!

Bedankt voorde toffe reacties!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik3-12-2013 22:38:56

Hoi hoi,
leuk jou verslagje te lezen.
Je was een mooie bruid.
Maar dat kan niet anders als je op zo'n datum trouwt he ;-) :-D
Je zal het je wel herinneren maar hier ook 116 dagen op de teller ;-).
X



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik3-12-2013 22:44:29

Dat herinner ik mij idd nog goed! Jij ook uiteraard! Was het forum even vergeten wegens tijdsgebrek maar nu ben ik toch weer bij iedereen aan het neuzen en lezen! Zalig, die verhalen!!



Ann
26-5-2014
 Meld misbruik4-12-2013 9:43:11

Prachtige foto's, jullie zagen er super stralend uit! Ik ben ook héél benieuwd waar je de bedankjes (foto's) hebt laten maken? Was dit met een echte polaroidcamera? En waar heb je de achtergrondjes gekocht? Echt super!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 11:28:27

Dikke proficiat!!! Jullie straalde. Van waar komen jullie ringen?
Wij hebben die van ons al maar deze zijn ook wel mooi.
Liefs Caroline



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 21:05:52

Wauw mooie foto's van een mooie dag, heel mooie jurk ;-)
Nog veel geluk samen, geniet nog lang na
x Karen



Goele
4-7-2015
 Meld misbruik5-12-2013 10:36:12

Supermooi Deborah! Wij gaan in 2015 ook trouwen in het Fonteinhof! Als ik je foto's zo zie, kriebelt het al helemaal!!! :-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-12-2013 9:48:49

Mooie bruid en ook mooie feestlocatie!
Proficiat!

groetjes
Sandra



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik14-12-2013 20:09:13

Bedankt voor de vele reacties!

Onze kaartjes hebben we zelf laten ontwerpen door de persoon die ook onze uitnodiging had gemaakt (allemaal hetzelfde thema) en hebben deze ook gewoon laten drukken bij een drukker. (Kan altijd het geheel laten zien als iemand dat wil)
We hebben van elk koppel met ons een foto getrokken met een polaroid toestel (fujifilm te koop bij Vandenborre voor +-80 euro). De fotobriefjes zelf hebben we via internet aangekocht maar die vind je hier ook! Daarna met een lijmdot op het kaartje geplakt.. (Dat deden onze fotografen)

Goele, ik zou het zo opnieuw doen! Super mensen en super locatie. Wij hadden traiteur Jeurissen en is ook echt een aanrader! Niets dan lof! Nu maar aftellen dan ;-)

Groetjes



Eline
19-6-2015
 Meld misbruik9-1-2014 21:33:03

Dat klinkt als een supere dag Deborah!
Wij gaan ook in het Fonteinhof trouwen en hebben ook traiteur Jeurissen. Hoe hebben de mensen de twee verdiepen ervaren? Had je daar vooral de jongere gasten geplaatst? Het naar beneden gaan voor het buffet vonden ze niet erg?
Die bedankjes zien er super origineel uit. Dit brengt me op ideeën :).

Groetjes



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik22-3-2014 17:58:44

Hoi!

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik kom dus niet meer dagelijk kijken hihi ;-)
We hebben inderdaad het jongere volk vanboven gezet maar ze vonden dit helemaal niet erg. ze vonden het zelfs leuk om zo een overzicht te hebben. Eens dat het dansfeest begon, kwamen ze ook zonder probleem naar onder. Ik heb er dus totaal geen negatieve ervaring mee!
Veel plezier met het voorbereiden van jullie huwelijk! Ik zou het zo terug overdoen!!!
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info