Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht...

  2-12-2013 19:45:19
Hallo, ondertussen is het bijna 1,3 jaar geleden dat ik in het huwelijksbootje ben gestapt. Volgend jaar trouwt mijn zus (21 juni). Zij is op zoek naar kleine potjes om te vullen met honing, liefst met een draaidop en niet te groot natuurlijk. We hebben al een aantal webshops gevonden, maar de leveringskosten zijn steeds enorm hoog (ongeveer 15 euro). Iemand een idee waar ze deze verkopen, mag online zijn...nog liever in een winkel (niet te duur!). Daarbij zoeken ze ook mini honing lepels, houten lepels met aan het uiteinde een ronde bol met gleuven. Als iemand tips heeft... Alvast bedankt!

Alessia

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1431


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik2-12-2013 19:49:10

Misschien kun je die mini-lepels en potjes vinden in de Dille en Kamille?



katrien
26-10-2013
 Meld misbruik2-12-2013 19:51:08

Wij hebben onze confituurpotjes besteld bij http://www.flessenland.nl . Heel erg tevreden over!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 19:57:55

Ooh Alessia is dat al meer als een jaar geleden bij jou??? Het lijkt wel gisteren dat we nog samen aan het aftellen waren naar jou huwelijk!! Nu komt het mijne dichter in zicht :-)

En ben je al eens bij de Action gaan kijken??



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik2-12-2013 19:59:38

Bij AVA hebben ze dat zeker! Succes! En zou inderdaad ook eens naar Action gaan kijken...



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-12-2013 20:03:32

ik zag vorige week kleine glazen potjes in de zeeman. Ik heb er nog lang voor gestaan. Vond ze super leuk! En idd, al zo lang geleden???? Ik heb je verslag en foto's toen ook gelezen :-)



Alessia

 Meld misbruik2-12-2013 20:17:45

Alvast bedankt. Dille en Kamille hebben er, maar die kosten al heel wat. Flessenland is een site waar ze een leuke flesjes hadden gevonden, maar daar zijn de verzendkosten wel heel erg veel. Idd Nathalie en Kim, de tijd is gevlogen...kan het zelf niet geloven als ik het zo zie staan. Action ben ik vandaag gepasseerd, maar daar had ik niets gezien (of ik heb ernaast gekeken). In de AVA zullen ze er hebben, maar alweer heel erg duur...alles in de AVA is duur :s Naar de zeeman ga ik ze zeker sturen!



Lentl
28-6-2014


Milou
21-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 22:13:22

Xenos in Nederland :)



Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik9-12-2013 14:16:26

In de Wibra kan je ook wel eens slagen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...