Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik heb jullie advies alweer nodig

2-12-2013 18:43:12
Hoi hoi,

Alweer een vraagje. Even situeren: ik trouw voor een tweede keer, mijn vriend voor de eerste keer. Voor mij voelt het deze keer zoveel beter. Maar .... Ik heb een zware scheiding achter de rug, ik ben echt emotioneel een wrak geweest. Gelukkig heb ik super lieve ouders, broer en geweldige vrienden. Ook mijn kids waren een grote steun, hoewel ze dat niet beseffen natuurlijk.
Nu wil ik na het eten en voor het dessertenbuffet een woordje zeggen. Ik zou ten eerste mijn ouders broer en beste vriendinnen willen bedanken ( k geef ook iets af ) dat kadootje afgeven wil ik doen tijden de muziek I did it my way van frank Sinatra.
Daarna wil ik vertellen hoe gelukkig mijn man en ik zijn ( want dan is het al mijn man he ;-) ). Zijn ouders hebben hun zoon door zijn vorige relatie weinig gezien en zijn nu dus super blij dat de verloren zoon terug is. Ik wil dat in mijn speech even kort aanhalen en dan de muziek draaien van Willeke Alberti - samen zijn. Zijn ouders en zus worden dan in de bloemen gezet. Hierna neemt mijn man de speech over maar daar mag ik niks over weten blijkbaar.
Nu denk ik dat mijn gedeelte heel emotioneel gaat zijn. Ik denk ook dat er heel veel een krop in de keel gaan krijgen. Kan dit op een trouwfeest, want trouwen is feesten he, niet even emo worden, of kan het wel volgens jullie?

inneke
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1074

Evi
5-4-2014
 Meld misbruik2-12-2013 19:02:05

Ik vind het zeker kunnen! Het kan een krop zijn van geluk en samen zijn is een lach en een traan delen :-)

Voor mij moet ons huwelijk iets zijn waar wij ons goed bij voelen DUS als je dit wil doen dan zou ik het zeker DOEN!

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 19:13:50

Bedankt evi !

evy

Meld misbruik2-12-2013 19:30:33

Zeker doen... Het zal sowieso al een emotionele dag worden :) En het lijkt mij gewoon een supermooi gebaar om hen te bedanken. Zeker geen zakdoekje vergeten ;)

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik2-12-2013 19:46:04

Ik denk dat dit zeker geapprecieerd zal worden!

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 19:46:15

Hihi....
Ook jij bedankt om je mening te geven evy!

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 20:07:33

Ook aan Nele, jullie hebben me overtuigd

X

mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-12-2013 20:07:55

Mag zeker hoor, denk dat er op veel trouwfeesten wel een emotioneel traantje gelaten wordt, vb. bij het bedanken van de ouders enzo.

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 20:17:36

Ja dat denk ik ook, maar ik haal even een periode aan van voor mijn kennismaking met mijn vriend, t gaat over een scheiding en dat wordt gelinkt aan ex. Daarom dat ik twijfel pm dat te doen. Anderzijds is het wel een moment om een streep onder het verleden te trekken.
Ik heb daarnet het liedje my way van sintatra opgezet en ik kreeg het al moeilijk ;-)

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik3-12-2013 10:44:42

Amai Inneke, ik kreeg al een krop in mijn keel toen ik je verhaal las. Ben dan ook zo'n super gevoelige trien hé.
Ik zou het zeker wel doen, het gaat echt wel geapreccieerd worden, ze gaan hun wel vereerd voelen, denk ik.
En je kan met een zwanske eindigen, om de tranen te doen stoppen hé :-)

dus : go girl, go girl, go girl !!!

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-12-2013 11:44:33

Inneke, ik zeg ga ervoor! Wij hebben ook een momentje in onze ceremonie waarbij we stilstaan bij de moeilijke momenten die we samen doormaakten op familiaal vlak en de verliezen die we hebben geleden. Niet om wonden open te halen, maar om te benadrukken wat we nu hebben en waarmee we nu gelukkig zijn ;)

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik3-12-2013 12:48:38

Dit is dus wat ik nodig had he....jullie meningen! Missie geslaagd!!
I do it ;-)
Merciekes aan iedereen

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik3-12-2013 13:19:40

ppfff hier ook al aant snotteren tijdens het lezen van je verhaal ,
Het zal misschien een beetje emotioneel zijn, zowel voor jou als voor de familie als voor alle genodigden die er zullen bij zijn maar ik ben zeker dat iedereen zich het zal herinneren als een zeer mooi moment
Uiteindelijk draag je die mensen diep in je hart en ik vind dat in onze wereld veel te weinig wordt gezegd hoe graag we elkaar zien en hoe dankbaar we mogen zijn met elkaar en uiteindelijk is het toch ook daar waar een trouw om draait ? dus je hoeft echt niet te denken dat een trouw het verkeerde moment daarvoor is, integendeel, iedereen zal zien hoe gelukkig jullie zijn ondanks de moeilijke weg die jullie hebben afgelegd (zo te lezen)
dduusssss .... ZEKER DOEN zou ik zeggen !!!!
en als je schrik hebt dat het voor jou te emotioneel zal zijn : rescue van bach(bloesems) !!! helpt echt!!
véééél succes en niet twijfelen !!! volg je hart !

evy

Meld misbruik3-12-2013 18:32:39

Stephanie, dat is een goede tip (rescue van bachbloesems). Zal het proberen. Want hier een gigantische snottertrien die het niet droog zal houden tijdens haar zelfgeschreven geloftes. :)

Vanessa
18-7-2014
 Meld misbruik3-12-2013 19:45:19

Geweldig! Gewoon doen! Een trouw moet toch emotioneel zijn :-) Mijn papa is een jaar geledenoverleden en ik ga hem vermelden bij de verwelkoming in de mis! Ga het ook nt droog houden!

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik3-12-2013 21:42:00

Tof Evy, blij dat ik kan helpen ! laat mij weten als het geholpen heeft hé !

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik4-12-2013 6:06:27

Stephanie, zijn dat druppeltjes van bij de apotheek of zo ?
Dat moet ik dus ook hebben hé, in een grooooooote fles ;-)

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik4-12-2013 11:41:12

ik denk dat je het bij de apotheek kan vinden, ik koop het meestal in de gezondheidswinkel, in oostende en omstreken heb je bv de mordan.
Je kan het kopen in druppeltjes maar ook in een spray, ikzelf heb de spray maar eigenlijk is het hetzelfde hoor.
je kunt het gebruiken bij alle situaties waarbij je gevoelens als schrik, paniek, twijfels, spanning of hevig emotionele gevoelens kunt ervaren.
Ik heb er echt hele goeie ervaring mee en heb er geen problemen mee het te gebruiken omdat het op basis is van bachbloesemems en dus geen medicatie is.
Ook een gevoelig type dorothy ?
lieve grtjs !

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik4-12-2013 13:26:34

Yep... SUPER gevoelig !!!

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik4-12-2013 22:34:44

dan zal het zeeekkeer helpen !! :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...