Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: Bali of Mauritius?

  2-12-2013 16:06:40
Hoi,
We geraken er niet uit welke bestemming te kiezen....we doen graag rondreizen, maar we houden ook wel van luilekkeren en eens genieten, verwent worden.

De ene moment is het Mauritius..., ook omdat we denken als we dit nu niet doen gaan we daar misschien nooit meer naar toe: omwille van de prijs en omwille van het feit dat het misschien niet echt de ideale bestemming is met kinderen (nu 2 jaar en 5 jaar) als ze ouder zijn. En dan komt de bedenking: gaan we ons daar niet vervelen 10 dagen.

De dag erna kan het dan Bali zijn want daar is zoveel te zien, meer afwisseling, ook zon, zee en strand.

Het is moeilijk de knoop door te hakken...dus alle info van wie deze bestemmingen gedaan heeft is welkom.

Thanks

Lin
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1414


Frederic
14-3-2014
 Meld misbruik2-12-2013 17:09:59

Wij gaan nu naar Bali op huwelijksreis. Mauritius hebben we zo'n 3 jaar geleden gedaan. kleinschalig hotel, maar de max, op handen gedragen! 21° Sud. De eigenaar is een belg.
Nu kozen we voor Bali omdat dit een bestemming is waar je de mix van beiden hebt, zowel rust als actie.

Succes!



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik2-12-2013 18:21:15

Wij gaan ook naar Bali.
We maken eerst een rondreis op Java, en daarna luilekkeren op Bali (met enkele excursies)



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik2-12-2013 20:21:44

Wij zijn vorige zomer 16 dagen naar de Seychellen gegaan, en hebben ons geen seconde verveeld :) Daar zou ik mij zeker geen zorgen in maken!!! Mauritius lijkt mij ook zeeeer mooi, met heel wat te doen ook! Is niet zo klein ze!!



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik3-12-2013 15:33:27

Ik zou Bali precies niet alleen doen, maar combineren met Java, Flores, Sumatra,... Wij zijn voor onze huwelijksreis twee weken naar Java geweest en 1 week Bali. Bali is heel leuk, maar zo veel is daa rook niet te zien. Het is een klein eiland, je hebt mooie tempels en natuur, maar ik had er toch niet langer dan een week kunnen rondreizen denk ik. Het was vooral super om te relaxen! Wel heel mooie hotels en mooie stranden! Ik zou, als je naar Bali gaat, ook sowieso verschillende regio's enhotels aandoen: de reistijden zijn zeer kort, en dan heb je wat afwisseling. Het is ook lang reizen, ik zou het persoonlijk jammer vinden dan om maar 1 land of 1 plaats aangedaan te hebben, maar dat is mijn mening natuurlijk :-).





Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 17:30:57

Wij gaan naar Bali. We hebben graag ook een mix van culturele bezienswaardigheden en zon,zee, strand en lekker niks doen. Toen we gingen gaan informeren in het reisbureau hadden ze toen Mauritius voor ons afgeraden omdat we daarvoor iets te actief zijn en de Seychellen meer natuur is...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums