Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUWELIJKBEURS...LEERZAAM OF NIET??

  30-12-2006 18:19:32
Ik heb een vraag:Over enkele weekjes zou het huwelijkbeurs zijn in Gent.
Zelf ben ik nog nooit op zoiets geweest.Wat kan ik verwachten op een beurs?We zijn nog in het prille begin en moeten nog veel regelen.

Vind je daar dj's en zalen en wat nog?Ik ben benieuwd...Alvast dank en gelukkig nieuwjaar allemaal.

Kathy
1-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1002


Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik30-12-2006 18:27:19

Wij zijn ook 1x op de beurs geweest, voor ons was het niet zo heel erg leerzaam omdat we al veel hadden geregeld. Tja, wat kun je verwachten op zo'n beurs, je kunt beter vragen: wat niet! Je kunt auto's, koetsen e.d zien, natuurlijk de modeshow, make-up, kappers, foto- en videografen, bruidsboeketten, bedankjes, ringen, uitnodigingen, huwelijksreizen, echt alles wat je maar kunt bedenken is er. VOlgens mij is er ook een website van hoor, http://www.trouwplannen.nl/
Deze site is van de beurs waar wij toen zijn geweest, ik weet bniet od fat in Belgie hetzelfde is, maar het zal wel ongeveer te vergelijken zijn.
Als je nog in het prille begin zit met voorbereiden zou ik zeker naar zo'n beurs gaan. Je kunt er ook van alles uitproberen! En je komt er met allerlei leuke spulletjes en kortingsbonnen van thuis.
Veel plezier!
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



ilse

 Meld misbruik30-12-2006 18:53:21

Zeker doen hoor als je tijd zou hebben,wij zijn in oktober al naar de beurs in Antwerpen geweest en hebben daar heel wat nuttige info gekregen. Vind dat zo een beurs je toch al heel wat opzoekwerk bespaart. Zijn trouwens ook van plan om naar de beurs in Gent te gaan om nog wat extra ideetjes op te doen. Je kan best eens een kijkje nemen op volgende link: http://www.trouw-mariage.be/NL/frameset.htm . Als je je inschrijft voor hun(gratis)newsletter (bij "toegangskaarten") krijg je een gratis toegangskaart toegestuurd per mail..is toch weer een besparing van 10€ en dat is zeker welkom met een huwelijk in het vooruitzicht ;-)
groetjes,
Ilse



chantal
14-4-2007
 Meld misbruik30-12-2006 19:08:37

Halo Kathy ,

Wij zijn naar de huwelijksbeurs geweest in januari dit jaar in mechelen en eigenlijk hebben we er niet veel van opgestoken of van gebreukt . Volgens ons zijn het eerder de handelaars die daar staan . Niet echt de moeite dus .
Goroetjes Chantal en alvast proficiat met jullie huwelijk



chantal
14-4-2007
 Meld misbruik30-12-2006 19:10:52

HALLO ,

ik wilde duurde handelaars bedoelen



Thierry

 Meld misbruik30-12-2006 19:30:14

---



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik30-12-2006 20:15:25

Hoi,

Wij zijn 2 jaar terug naar de trouwbeurs in Gent geweest en we hebben er heel veel van opgestoken. De beurs gaat door in de grote hal en als je echt nog niks hebt dan doe je er toch algauw een 3-tal uur over vooralleer je overal eens uitleg hebt gevraagd. Wij hebben er onze drukker, ceremoniemeester en vervoer, kostuum voor bruidegom en feestzaal gevonden. Je vindt er werkelijk aleles wat met een trouw te maken heeft. Zeker een aanrader! Eenmaal je al veel dingen hebt geregeld en je zult dan ng eens naar een trouwbeurs gaan dan zal je algauw merken dat zo'n beurs niet meer interessant is omdat je al veel dingen hebt!

Debra
reeds 141 dagen getrouwd



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik31-12-2006 12:18:51

@ Thierry, sommige mensen investeren nu eenmaal meer in reclame dan andere... Ze hoeven daarom helemaal niet duurder te zijn! De bedoeling van een stand op de beurs is net om meer koppels te overtuigen met hen in zee te gaan... En dat loont!

Het extra geld halen ze dus louter uit de extra klanten die ze dankzij zo'n beurs krijgen... Er komt een massa mensen op af, dus ik denk dat de meeste standhouders hun broek er allesbehalve aan scheuren, ook al hanteren ze normale prijzen...



Jana

 Meld misbruik1-1-2007 23:58:40

Kathy,

zou je me kunnen vertellen waar deze beurs precies doorgaat en wanneer? Ikzelf en mijn partner zijn ook in dat prille begin en alles moet nog geregeld wordne :)



Mieke

 Meld misbruik2-1-2007 10:17:01

Hallo, Kathy en andere...
Er is ook een trouwbeurs in Kortrijk op 12-13-14 januari en Gent is op 19-20-21 januari.
www.wij-trouwen.be --- www.trouw-mariage.be dit zijn de web-sites en je vind hier al informatie over de deelnemers.
Wij zijn ook in het prille begin van de voorbereidingen voor onze trouw - zomer 2007 !!!! Ik ga op zoek naar een aparte feestzaal en hoop er goede kontakten te krijgen.
grtsj.
Mieke



K
7-7-2007
 Meld misbruik2-1-2007 11:27:27

Wij zijn vorig jaar naar deze beurs in Gent geweest (we trouwen zomer 2007) en het was leuk om eens een overzicht te krijgen van alles, maar we hebben er weinig concreet aan gehad, we hebben veel rondgekeken en ideeën opgedaan, maar de knopen hebben we maar achteraf doorgehakt. Onze trouwzaal was wel op de beurs aanwezig, maar we hadden toen toch eigenlijk al beslist dat we daar zouden trouwen ;-) In het begin van de voorbereidingen is zo'n beurs dus wel handig.



els
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 12:49:09

Weet iemand hoeveel de inkom voor de beurs in Hasselt bedraagt en of daar ergens kortingskaarten voor te krijgen zijn?
Hebben ook +/- alles geregeld, maar ben wel benieuwd om zo'n beurs es te zien...



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik3-1-2007 14:48:08

Wij hebben onze trouw op zo'n 6 maanden geregeld en de beurs in Gent heeft daar flink in meegeholpen.
Die in Hasselt was niet aangenaam en iedereen was veel te opdringerig. Ze moesten vooral hun papierwinkel kwijt aan de voorbijgangers al had je al vervoer of een zaal of wat dan ook... Ook erg plaatselijk en enkel geschikt voor Limburgers.
Die in Gent was veel toffer.. We hebben er vervoer, bloemen en een DJ geregeld (met hier en daar korting of verrassingkje) en ze zijn iets 'nationaler'. We hebben er ook naar de ringen gekeken zonder veel opdringerige verkopers.. kortom: een dikke aanrader!!

Cindy en Jurgen
08/07/06
(Aalst)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...