Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe hebben jullie, jullie getuigen gevraagd?

29-11-2013 21:43:58
De titel zegt het al van zen eigen ;)
maar hoe en wanneer hebben jullie, jullie getuigen gevraagd?

Cindy
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 980

krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-11-2013 21:49:22

Wij hebben onze getuigen (elk 2) een parkerpen met onze namen en datum ingegraveerd gegeven. Met de vraag als ze veel oefenden hun mooiste handtekening met deze pen (met zwarte inkt in trouwens, is nodig op bep. gemeentehuizen om te mogen tekenen) wilden zetten op onze grote dag :-).
En alle atwoorden waren anuniem JAAAA..
Ze hadden hun parkerpen allemaal (fier) bij op onze grote dag en met deze pen hebben ze allemaal hun eigen handtekening gezet :-D.
Was een fijn gevoel...

Martine
14-6-2014
 Meld misbruik29-11-2013 22:08:38

Vriend heeft zijn getuige (zijn nichtje) vorig jaar met Kerst gevraagd.
Eigenlijk gewoon ergens in de loop van 't feest bij mijn schoonouders.

Ik moest het weer "moeilijk" maken.
Ik heb 2 puzzels gekocht, voor elk van mijn getuigen 1.
Op de achterkant van die puzzel heb ik de vraag gezet.
Zij moesten dus beginnen puzzelen met de achterkant :).

Mijn zus heb ik gevraagd - of beter laten puzzelen - op haar verjaardagsfeest.
Mijn beste vriendin heb ik gevraagd - laten puzzelen - toen we gezellig samen op café zaten.
De puzzels hebben ze mogen houden uiteraard. Het waren ook geen speciale, behalve de achterkant dan.

Bij mijn beste vriendin is de puzzel "gerecycleerd" voor haar dochter :).
Daarvan kwam het idee overigens: Haar dochter was op dat moment zot van puzzelen.

Allebei vonden ze het weer "typisch iets voor u" (ik dus) :).

tinneke
12-9-2014
 Meld misbruik29-11-2013 22:19:58

Wij hebben voor onze getuigen een magneet gemaakt met een foto van ons en daarop stond de vraag of ze onze getuigen wilden worden !!!

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik29-11-2013 22:54:19

Wij hebben vacatures geschreven ... één van onze 3 getuigen heeft zelfs een grote sollicitatiebrief terug gestuurd dus we vonden dat eigenlijk wel een leuke manier dan :-)

Evy
28-6-2014
 Meld misbruik30-11-2013 9:28:17

eigenlijk heel simpel: bij mij vriend hebben ze alles samen opgezet, dus hij wist al lang dat mijn vriend me ten huwelijk zou vragen. Zijn beste vriend is zijn getuige.
Zelfs zijn mama zat in het complot.
Dat was wel bijna verkeerd afgelopen omdat het aan het regenen was (hij moest de ring nog bij de juwelier gaan halen) en ik stelde voor om hem te brengen (en mocht natuurlijk niet). Hij had mij wijsgemaakt dat hij bij zijn mama nog iets moest gaan halen, maar aangezien hij geen rijbewijs heeft moest hij met de fiets door de gietende regen...
Verder niet bij stilgestaan, tot het moment zelf natuurlijk :D Hij is het wel eerst mooi gaan vragen 's ochtends bij mijn papa met een flesje champagne :-)

Bij mij was het simpeler: ik had mijn nichtje uitgenodigd voor chinees te komen eten (met de smoes dat het al lang geleden was...). Heb het haar dan gewoon aan tafel gevraagd.
Zij begon te huilen en ik met haar mee ;-) de mannen zaten daar van: okééé typisch vrouwelijk waarschijnlijk?? ;-)

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik30-11-2013 10:36:44

wij hebben een vacature gemaakt en wanneer ze hadden gesolliciteerd hebben wij hun zelfgemaakte balpennen gegeven

Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik1-12-2013 17:38:33

ik heb gewoon deudleuk aan m'n beste vriendin gevraagd of ze op de dag van de wettelijke trouw (is een andere dag dan kerkelijk) toch ook wel verlof kon nemen... aangezien ik graag had dat ze een handtekening zou komen zetten.... de eerste momenten kon ze met open mond geen antwoord geven.... ze was een beetje verbaasd :) de reactie was schitterend, een cadeautje heeft ze niet, maar dat krijgen onze getuigen met de trouw zelf

groetjes,

Marie

Kim
19-7-2014
 Meld misbruik1-12-2013 18:07:53

We waren uitgenodigd bij vrienden om te gaan eten. Ik had zelf een etiket gemaakt met zijn naam op en de vraag of hij mijn getuige wilde zijn. Dat heb ik dan op een wijnfles geplakt :)

Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik2-12-2013 11:35:00

Ik heb een fotokadertje gekocht met drie luikjes. In elk van deze heb ik ene foto van mezelf geplaatst waarop ik een blad vasthou in drie verschillende poses met drie verschillende teksten: Wil jij - mijn getuige - zijn?
Heb ook nog een kaartje geschreven met een tekstje over alle goede eigenschappen van haar en wat ik zo mooi vind aan onze vriendschap.
Op restaurant aan haar gevraagd. Begon spontaan te huilen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...