Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen bruidegom?

  27-11-2013 10:45:50
Dag dames & heren ,
Mijn vriend heeft een pak op maat laten maken (volledig zwart pak met wit hemd en rode das). In december zou het klaar zijn dus moet hij ook zijn schoenen hebben.
Ik dacht oke zwarte gekleden schoenen .. MAAR pff zo saai en lelijk al die modellen .. Allemaal zo ouderwets dus eigenlijk gaat hij dit nooit afdragen (lees: weg gegooid geld dus!).
Wat gaat jou toekomstige man (of als de bruidegom misschien dit zelf leest) dragen?
Linken naar site's zijn zeker welkom !
Gaan jullie voor iets klassiek of eerder modern (en modern heb ik echt heel graag tips wat kan en wat niet kan).
Bedankt !

Ine
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1327


Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik27-11-2013 12:46:23

mijn aanstaande wil een moderne look . hij gaat geen das dragen, misschien dat hij een hemd neemt met een recht kraagje. mijn jurk is blauw en licht ivoor, en hij zal wellicht een blauw kostuum kiezen. waarom waagt je verloofde niet aan schoenen in dezelfde kleur van zijn das? ik denk dat dit ongelooflijk tof moet zijn. hij moet het natuurlijk wel zien zitten om rood te dragen hè. ;-)



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik27-11-2013 12:46:50

Mijn man had schoenen van Rehab, in felblauw (zijn kostuum was ook blauw). Het zijn coole schoenen (vind ik), klassiek geïnspireerd, maar met een leuke touch: http://rehabfootwear.com/category/men-fw13-classic/

Ik heb ze gekocht bij Omoda. Die van mijn man staan er natuurlijk niet meer tussen. Maar als je ze wil zien, kan je het filmpje met mijn foto's bekijken. Ik mag die hier niet meer posten, maar als je op mijn foto klikt, kan je in mijn topic verslagje de link nog wel vinden.

Hij heeft héél veel complimentjes gehad met zijn "speciale" schoenen. En hij heeft ze naden nog veel gedragen. Hij twijfelde wel vooraf, of ze niet té waren, maar ik vind dat je gewoon moet doen waar je zin in hebt.



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik27-11-2013 12:52:47

Ik zou hem ook proberen te overtuigen van rode schoenen!



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik27-11-2013 13:14:01

Gitte,

ik ben wel nieuwsgieirg naar zijn schoenen, stuur je me pb

x



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik27-11-2013 13:57:31

Lentl, ik heb je een berichtje gestuurd met de link.

Ik zou persoonlijk niet voor rode schoenen gaan. Voor een vrouw is dat prachtig, maar een man gaat dat nooit afdragen en da's zonde van de schoenen. Ik denk trouwens niet dat je veel keuze gaat hebben in rode mannenschoenen ;-)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik27-11-2013 13:59:35

Mijn man droeg witte schoenen onder beige kostuum met blauw hemd (alles van Essentiel, had hij eerder al gedragen als gast op een trouwfeest, 'gerecupereerd' voor onze eigen trouw). 'k Vind dat nog altijd heel toffe schoenen:
https://plus.google.com/u/0/photos?pid=5914536738706593...

En de gekleurde streepjeskousen maken het af. :-)

(Hopelijk werkt die link, laat me weten als dat niet zo is, dan probeer ik het op een andere manier.)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik27-11-2013 14:00:56

En ja, die witte schoenen komen af en toe nog es uit de kast bij speciale gelegenheden, als het wat chiquer mag zijn.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik27-11-2013 14:05:07

Lap, blijkbaar gaat die link naar het hele album, en niet naar één foto. Foto's op Google is toch maar een ellende precies! Geen mogelijkheid om één foto te delen (of het moet op Google Plus zijn). Nu ja, er zitten verschillende foto's in het album waarop zijn schoenen te zien zijn, dus...



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-11-2013 16:05:13

Ken je de louboutins van den John ?? :-)



Eva
5-7-2014
 Meld misbruik28-11-2013 7:43:45

Misschien eens zien bij Floris van Bommel.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-11-2013 8:34:31

@Mona: ik kan geen enkele foto zien... je moet inloggen om toegang te hebben?

@ Kim: ik wist niet dat Louboutin ook schoenen voor mannen had, heb het gegoogled, maar mooi vind ik ze niet echt. Nu ja, over smaak valt niet te twisten he ;-)

@Eva: ik ben zelf ook grote fan van Floris van Bommel (en manlief ook), maar ik vind Floris klassieker dan Rehab, tenzij je voor de gekleurde schoenen gaat. Maar Ine zoekt zwarte schoenen "die niet saai zijn", omdat haar verloofde ze anders toch niet meer gaat dragen. Voordeel van Rehab is ook dat ze iets minder duur zijn dan Floris. Beide merken zijn van uitstekende kwaliteit, dat is alleszins toch de ervaring van manlief hier.
Verder ben ik altijd van oordeel dat je bij twijfel gewoon twee paar koopt, want je kan nooit te veel schoenen hebben :-)



mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-11-2013 9:10:01

Ja sorry, ben normaal heel goed met computers en internet, maar 'foto's op Google' en 'ik', da's blijkbaar geen match. Geen idee hoe ik de privacy van het album kan aanpassen, en ben het beu om erachter te zoeken. Misschien moet ik de foto's eens op Flickr gooien ofzo, vond ik vroeger toch al handiger om mee te werken.

Edit: enfin, toch nog es gekeken bij opties voor delen en 'openbaar'-knopje gevonden:
https://plus.google.com/photos/110688613099925036761/al...

Try again!



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-11-2013 12:06:57

@ Mona: nu is het gelukt, dank je. Mooie foto's! En leuke schoenen. De jouwe ook overigens :-)



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik28-11-2013 12:26:19

Amai , veel reacties. Bedankt allemaal !

Vind al veel mooie voorstellen..
Ik wil jullie even de achtergrond van mijn vriend vertellen , toen ik hem nu ondertussen bijna 4,5 jaar geleden leerde kennen was zijn kledingstijl niet om over naar huis te schrijven. En zijn schoenen , lelijk (om het even cru te zeggen).
Hij droeg van die speciale "puma" schoenen (en zelfs had hij 1setje rode).
Dus rood is misschien niet meteen een probleem.. Maar Koen is even groot als mij (en als ik een hakje aan heb zelfs helaas iets kleiner) dus ik dacht als we voor zwarte schoenen gaan onder zijn zwarte broek toont hij langer..
Maar hij is dus gewoon om op ja comfort schoenen te lopen (ik heb eindelijk wel een beetje zeg in zijn schoenen maar verder dan gewoon sneakers kom ik niet).
Ik vind de foto's van bepaalde schoenen die jullie doorgestuurd hebben echt leuk maar ik zie ook dat er best een "lange" punt aan is vooraan en dat wil hij echt niet (ik hoop hem misschien nog te overtuigen) maar hij wil een schoen die even groot is als zijn voet zegt hij altijd anders stoot ik mijn voeten.
Ja het is een schat van een man maar kleding/schoenen is niet zo aan hem besteed.
Ik ben al blij dat ik hem sinds een half jaar hemden kan laten dragen allee heeeeel soms dan toch (ipv altijd die t-shirten die vroeger ook nog eens 2 maten te groot waren en zijn hoodie truien) . Hihi maar stilletjes aan komen we er wel zeker? :)



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik28-11-2013 14:44:58

Ine, dat klinkt heel herkenbaar!
Toen ik mijn man leerde kennen (ondertussen bijna 16 jaar geleden) moest hij ook niet weten van deftige kleren of schoenen. Hij had 1 of 2 paar schoenen (nu ja, "schoenen") en die droeg hij constant tot ze versleten waren. Tot mijn grote afgrijzen dus. Ik ben dan voor zijn verjaardag met hem naar een goede schoenenwinkel gegaan en heb hem een paar geklede (maar wel hippe) enkelboots van Hugo Boss gekocht. Hij verklaarde me voor gek, maar toen hij ze en paar keer gedragen had, was hij verkocht. Hij heeft nadien geen rommelschoenen meer gekocht, al heeft het nog even geduurd voor ik hem overtuigd kreeg dat hij best minstens drie paar had om afwisselend te dragen. Maar ook dat is in orde gekomen en ondertussen is meneer ook een schoenenfreak en heeft hij meer paar schoenen in zijn kast staan dan veel vrouwen.
Zoonlief is trouwens ook al besmet met het schoenenvirus (al ben ik natuurlijk de addict die hem zoveel schoenen koopt) :-)

Wat ik dus wel zeggen: houd vol, het komt nog wel in orde ;-)



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik29-11-2013 10:23:19

Amai goed van je dat je , je man en zoon zo hebt kunnen aansteken hihi :)

Tja ikzelf ben niet zo goed in de modetrends en dergelijke maar eens een hemdje of een andere trui en paar schoenen zou zoveel mooier zijn :)
Zullen zien , in de loop van de tijd stap voor stap komen we er wel zeker :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info