Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BBQ op avondfeest

  26-11-2013 14:06:18
Hallo medebruidjes, aangezien wij onze trouw verspreiden over 2 dagen en het diner de eerste dag voor de familie geven, zoeken we een oplossing ivm snacks voor de gasten van het avondfeest (2e dag).
Nu willen we onze avondgasten de 2e dag simpel voorzien van hapjes. Hier dachten we aan een BBQ waar obers rondlopen met hapjes, maar waar de gasten ook eventueel zelf naar de BBQ kunnen lopen. Heeft hier iemand ervaring mee?
Extra info 2e dag: 15h30-16h30 kerkelijke trouw, 20h00-... start avondfeest. De gasten gaan dus eerst nog naar huis.

Yvonne
2-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 9540


Ann
27-9-2014
 Meld misbruik26-11-2013 14:19:09

Hey,
Van waar zijn jullie ?
Wij trouwen in september en hebben vorige week onze BBQ vast gelegd voor op het avondfeest . Maar wij zijn van Koersel dus onze zit in Paal



Yvonne
2-5-2014
 Meld misbruik26-11-2013 14:29:32

Hei Ann, wij zijn van regio Maaseik.

Hoe gaat het bij jullie in zijn gang, dient het echt als eten of ook enkel snacks?
En hoeveel voorzien jullie dan per persoon als ik vragen mag?
Groetjes!



Ann
27-9-2014
 Meld misbruik26-11-2013 14:57:08

Wij hebben het echt op het avondfeest als maaltijd .
Na de middag geven we aan de familie broodjes ofzoiets zijn we nog niet uit.
De traiteur zelf zegt hoeveel , bij ons is het 10 stukken pp . maar dit zijn wel kleine stukjes (zoals op de gourmet). we hebben ook verschillende offertes gehad maar dan was het 5 grote stukken meestal.
Wij hebben een mengeling van vlees en vis en voor vegitariers aangepast.
En dan de standaard groenten zoals sla, komkommer, wortel, .... en dan pastasla, aardappelsla, .....
Ze bakten tot iedereen 2 keer was terug gegaan en lieten dan alles gebakken en uitgestald achter dat we nog konden pakken nadien. ook vulden ze ook alles bij als het op was en wij zijn voor degene die we al eens gegeten hadden en de goedkoopste waren gegaan.
Weet natuurlijk niet ofdat zij ook tot in Maaseik komen, maar vragen kost niets ;)
Als je prijzen ofzo wil,hoor ik het wel
hopelijk ben je hier wat wijzer uit geworden



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 19:28:55

Hier doen wij geen avondfeest, maar een middag-BBQ voor iedereen.

Wij trouwen voor de wet in de voormiddag en daarna rijden wij naar de feestzaal.
Eerst een aperitiefje met waarschijnlijk een paar kleine hapjes en daarna een (grote) BBQ.
En als afsluiter wil ik graag iets van dessertenbuffet.

Onze feestzaal is er ook echt wel op voorzien. Is een hoevetje midden in de velden met héél véél groen en waar ongeveer de helft van hun feesten barbecues zijn :).


Nog niet onderhandeld over het exacte aantal, maar ik denk dat ze bij ons iets hanteren van een 3 (normale) stukken vlees per persoon. Wij kunnen kiezen uit een stuk of 10 soorten (en zelf nog suggesties aanbrengen), maar het is wel de bedoeling dat we zelf op voorhand er een 5 à 6-tal gaan kiezen.
Aardappelsla, groenten, ... zit mee in hun prijs.



Yvonne
2-5-2014
 Meld misbruik27-11-2013 7:19:28

Hallo Ann, als je wilt mag je me altijd de naam van de catering eens geven. Het klinkt interessant dus toch eens vragen wat ze voor ons kunnen betekenen.

Hei Martine, het klinkt heel leuk! Wij zelf doen het ook in een boerenschuur :)



Ann
27-9-2014
 Meld misbruik27-11-2013 7:35:57

Even mailen wat je juist wil en voor hoeveel personen , dan krijg je meer info en ze sturen u een voorstel en prijs op
http://www.kwaliteitsslager-verpoorten.be/
Zitten in Paal en Koersel zover ik weet , adressen en tel staan erop .
paulverpoorten@telenet.Be dit is het mail adres
Nog veel succes met plannen



Christine
20-8-2016
 Meld misbruik30-11-2015 18:31:40

Hey ann, was je tevreden over de kwaliteit en de service? Wij willen deze namelijk ook nemen, maar we hebben er zelf nog geen bbq of hapjes van gehad... Wij zouden bbq willen doen voor onze daggasten en hapjes en nagerecht op ons avondfeest, beide van verpoorter... Raad je dit aan of wat zijn jou ervaringen? Iemand misschien ook nog ervaring met deze traiteur?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...