Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel

  24-11-2013 20:26:25
Dag Bruidjes,
Ik weet het niet meer, graag jullie advies ookal valt er over kleuren en smaken niet te twisten.
Onze suite (papa's en getuige) zijn in hetzelfde kostuum donkerblauw (bijna zwart). Ons zoontje volgt dezelfde kleur van de suite, jammer genoeg kon in de winkel geen kostuum voor men zoontje gemaakt worden, met de kleur/stof van men verloofde. Men aanstaande heeft een kostuum op maat laten maken in het blauw (donkerblauw, niet zwart, niet glimmend, maar toch iets specialer blauw). Heel mooi. Ik ben vandaag voor men kleed geweest, ik twijfel nog tussen twee kleedjes, maar t'is beide ivoor kleurig met donkerbruine accenten.
Voor ons dochtertje heb ik een kleedje gekocht in het donkerbruin.
Nu gaat men dochterje met haar bruin kleedje, wel samen gaan met haar broer en men verloofde? bruin en blauw?
Of ben ik beter dat ik een ivoor kleurig kleedje voor haar koop?
Haar ook een blauw kleedje zou ik niet doen, omdat het niet hetzelfde blauw is dan haar broer en men aanstaande. En dan zou ze ook niet met mij matchen.
Het kleedje dat ik gekocht heb, is niet duur, dus k'zit er niet mee in om hetzelfde nog eens te kopen maar in ivoor kleur.

Of vinden jullie blauw en bruin wel goed samen gaan?
een twijfelend bruidje ;-)

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 967


Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik24-11-2013 20:45:51

Is een moeilijke...
Hangt er ook vanaf welke tinten blauw en bruin het zijn...
Mezelf kennende: ik zou op safe spelen nog een ivoorkleurig kleedje kopen



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik24-11-2013 22:57:39

Is het niet mogelijk om het kleedje eens naast het kostuumpje te houden en kijken wat voor effect het geeft? Ik denk dat je het zo eerst moet zien en dan weer je het ineens..



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik25-11-2013 8:19:22

Nathalie, deze week ontvang ik het kostuumpje en dan zal ik het er inderdaad naast kunnen houden. Februari / maart kan ik het ook naast het kostuum van mijn aanstaande houden. Maar in principe passen blauw en bruin samen?



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik25-11-2013 20:14:49

Blauw en bruin kunnen zeker samen passen!
Even afwachten...



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-11-2013 23:04:25

Ik denk zeker wel dat bruin en blauw samen passen. Ik zou niet inzien waarom dat niet zou gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...