Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode Loper

  29-12-2006 13:40:22
Hallo

Heeft iemand een idee waar ik aan een rode loper kan geraken? Of heeft iemand een rode loper die we kunnen huren of zo? Tis voor mijn man zijn dertigste verjaardag, we willen een feestje in James Bond thema houden, en daar hoort een rode loper bij. Ik weet dat het niet direct met een trouw te maken heeft, maar dacht dat hier wel iemand mij ging kunnen helpen.

Groetjes

Vicky
111 dagen getrouwd!

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1110


Elke
7-7-2007
 Meld misbruik29-12-2006 13:53:08

Hallo

Ik zocht dit ook maar heb via via eentje kunnen bemachtigen voor ons huwelijk. Maar als we dit niet hadden gekregen hadden we gedacht om gewoon naar een tapijtenhandelaar (vroeger ton ton tapis iets dergelijks) te gaan daar kan je rode mat aan de lopende meter vinden. Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen..

Succes

El
07/07/07



freddy

 Meld misbruik29-12-2006 14:27:40

Hi Vicky,
Als je geen wil kopen zoals Elke voorstelde kun je dat wel huren.
Bijv. zie www.nimarent.be
maar er zijn er nog andere. Kijk bij verhuringen feestmateriaal.

Groetjes
Freddy
Videograaf




Lies
30-6-2007
 Meld misbruik30-12-2006 10:51:05

Hoi!

je kan een rode loper huren bij'het bruidsparadijs' in Kapellen, bij Antwerpen, kijk eens op hun site (is momenteel wel een beetje 'under construction') bij 'leuke extra's', je kan hem denk ik ook in het wit krijgen!

Veel plezier ermee!
Lies



freddy

 Meld misbruik5-1-2007 20:35:22

Hallo Vicky

Op 29/12 gaf ik je een tip ivm rode loper.

Mag ik je vragen of het je stoorde dat ik reageerde ?

Dank bij voorbaat voor het antwoordje.

Groetjes

Freddy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...