Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Accessoires gekozen

  23-11-2013 21:47:02
Ik had gisteren een afspraak bij mijn bruidswinkel voor schoenen en lingerie te gaan kiezen. Deze afspraak stond echt al lang vast, ik had een afspraak met dezelfde verkoopster als mijn trouwjurk.
Nu kwam ik daar gisteren aan met mijn moeder en het leek wel of ze ons vergeten waren. We hebben daar dan eerst een half uur zitten wachten en dan kregen we plots een andere verkoopster toegewezen.. Daar kon ik nog mee leven, zo'n dingen gebeuren..
De verkoopster vroeg dan wat we kwamen kopen en ik besloot dan om ineens een tiara te kopen.
We begonnen met de schoenen, dat was snel beslist, want ik had al op internet aan het kijken geweest en er was 1 paar dat ik echt super mooi vond en dat hadden daar ook staan. Heb ze dan gepast want het moet wel goed zitten natuurlijk, maar ze waren veel te groot, heb dan andere schoenen in een kleinere maat gepast en dat paste al iets beter, ze waren nog een beetje te groot. Maar ik durfde niet nog een kleinere maat pakken omdat ze dan misschien te hard knellen. Dus als ze te groot zijn moet ik er maar een kussentje ofzo in kleven. Ik vond het wel spijtig dat ze ze niet in meerdere maten hebben aangezien een schoen toch echt goed moet zitten..
Heb dan een paar tiara's gepast, ze hadden ook niet zo heel veel keuze binnen. en ik had de indruk dat ze mij een hele dure wilden aansmeren die er al oud uitzag. Hij glansde niet mooi meer en hij leek heel vuil. Uiteindelijk heeft ze dan de boek van poirier gaan halen en dan kon ik daar uit kiezen. Heb er nu 1 gekozen maar ik vind het ook weer spijtig dat ik hem niet heb kunnen passen. Moest ook weer besteld worden.
En dan begon ze een bonnetje te maken en ik en mijn moeder zeiden zo al tegen elkaar: zou ze nog wel aan die lingerie denken, want daarvoor kwamen we eigenlijk. Ze zei er dan niets meer over dus hebben we haar er aan moeten herinneren. En die moest ik dan ook weer uit die boek kiezen.. zonder te passen. Vond ik ook niet ok, lingerie moet je toch passen! Dus nu heb ik een slip en bh besteld en ik hoop dat de maat juist is want dat is toch ook een belangrijk onderdeel.
Heb er een heel raar gevoel aan overgehouden, maar bon ik zal het wel zien als ik het ga afhalen, normaal is dat met mijn eerste pas.. dus fingers crossed dat het allemaal goed zit.

Jolien
23-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1455


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik23-11-2013 23:24:23

Ik hoop het mee voor jou, maar moest dit verhaal mij overkomen zijn dan had ik er helemaal niets besteld. Ook al had ik daar eerder al de bestelling van mijn kleed gedaan (dat had ik wel niet geannuleerd) Ik zou er op dat moment toch wel iets van gezegd hebben hoor...



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik24-11-2013 6:45:34

Lingerie uit een boekje bestellen ??? Inderdaad een beetje raar. Ik heb vond het in het begin een beetje raar dat ik niet echt veel keuze had voor de schoenen (7-tal paar), maar toen dacht ik eraan dat het geen schoenwinkel is, maar een winkel waar ze vooral jurken verkopen. Ook wat juweeltjes ed beteft hadden ze niet heel veel keuze, maar toch moest ik niet uit een boekje bestellen.




Jolien
23-8-2014
 Meld misbruik24-11-2013 10:17:09

Pff nu begin ik helemaal te twijfelen :( Ik heb gelukkig nog niks betaald. Maar ik ben bang dat als ik daar nu moeilijk over ga doen, dat ze misschien moeilijk gaan doen met mijn trouwkleed..



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik24-11-2013 11:42:56

ik ben mijn lingerie in mijn vaste lingerie speciaalzaak gaan halen daar was het passen met mijn kleed en al. als ik jou verhaal lees moesten ze dat bij mij doen ik vertrek gewoon het is niet dat in zulke zaken h&m prijzen uit geeft en dan mag je zo behandeld worden vind ik



stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik25-11-2013 10:49:44

Welke winkel was dat? Ik heb dat ook voor gehad. Maar ze verzekerden mij dat ik alles nog eens mocht passen als het binnen was voordat ik het kocht



Jolien
23-8-2014
 Meld misbruik26-11-2013 22:19:49

Le Chapeau in Antwerpen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...