Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Boniface

28-12-2006 22:02:33
Hallo,

heeft er iemand persoonlijke ervaringen met DJ Boniface (huisdj van the faculty club). Welke soort muziek draait hij ? Zorgt hij voor ambiance ?

Koen

Koen
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1766

demeyer

Meld misbruik30-12-2006 10:55:57

Hallo
Wij hebben DJ Boniface gereserveerd voor ons feest in juli. Als we het over dezelfde persoon hebben, dan is hij ook de huisj van Hof Van Reyen in Boechout. Ons eerste contact met hem was heel positief. Ik ben er gerust in dat hij zijn job kent. Na ons gesprek had hij wel door waar onze voorkeur qua muziek naar uit gaat. We bezorgen hem ook een playlist als leidraad. groetjes

Karine
20-7-2007
 Meld misbruik1-1-2007 15:48:36

Hey,

Wij hebben ook contact gehad met hem omdat hij huisdj van onze feestzaal Hof Van Reyen was.Heel vriendelijk persoon,kent zn job maar we vonden hem wat te duur.

demeyer

Meld misbruik1-1-2007 22:24:17

Hij vraagt 600 euro. Denk niet dat dat overdreven veel is. Maar het loop op hé!Ik vind het zeker ook niet goedkoop maar denk dat meeste professionele DJ's wel rond de 500 à 600 euro vragen...
PS Karine, wanneer trouwen jullie in HVR? Wij op 14 juli! Groetjes

Karine
20-7-2007
 Meld misbruik3-1-2007 16:01:20

Hey,

Wij trouwen op 20/07/2007 in HVR.Dus niet veel later dan jullie he.Hopelijk valt het allemaal wat mee.Jullie zullen het eerst weten.Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...