Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We hebben de ringen

  19-11-2013 13:36:06
Mijn grote vrees om geen ringen te vinden was on gegrond. we hebben afgelopen zondag bij Versato ons setje gevonden.
we zijn wel een beetje over ons budget gegaan maar dat is niet zo erg. de ringen was iets waar we voor afgesproken hadden dat we er niet op gingen besparen. ik ga mijn ring ook echt elke dag dragen.

De ervaring bij Versato was wel apart. Ik denk een beetje dat de verkoopster die wij hadden haar een beetje miskeken heeft op onze leeftijd. we waren duidelijk het jongste koppel op die moment in de zaak.en in tegenstelling tot de andere koppels kregen wij ons glaasje cava pas na dat we de knoop hadden door gehakt:P

We hadden een budget van 800 euro voor de 2 maar de ring waar ik verlieft op werd was al 739 euro, bijna heel ons budget voor alleen mijn ring. na een beetje afwegen hebben we toch besloten dat die ring de mijne word. ik had al zo veel ringen gezien die allemaal mooi waren maar mij geen wauw gevoel gaven. en toen ik deze ring zag sloeg mijn hart een klop over.
mijn ring is een heel fijn ringetje met enkele briljantjes in, helemaal wat ik wouw maar zo een fijn ringetje vind je toch niet zo makkelijk blijkbaar. mijn verloofde heeft gewoon een simpele gouden ring niks versiering gewoon traditioneel en ouderwets.


ik ben super blij dat we toch die 250 euro meer hebben betaald en kan niet wachten tot ze in mijn kluis kunnen!!!

Shari
30-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1143


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik19-11-2013 17:28:42

Ik ben die zondag ook daar geweest.
We vonden dat de verkoopster nogal opdringerig was. Wij hebben geen glaasje cava aangeboden gekregen, vermoeden ook dat het pas zou gebeuren als we iets zouden kopen. (Niet dat het me daarom te doen was uiteraard)
Toen wij ons budget hadden verteld werd er oons ook niets in dit budget aangeboden, maar steeds een heel stuk erboven.
Jammer, maar we hadden geen goed gevoel bij deze winkel.



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik19-11-2013 17:48:56

idd super jammer, was het misschien de verkoopster met lang donker haar? nu eerlijk als ik niet verlieft was op die specifieke ring waren we wss nog ergens anders gegaan maar het was te laat ik was verlieft en toen kon de rest me niet meer veel schelen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...