Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankt!

  18-11-2013 16:43:31
We zijn ondertussen bijna een maand getrouwd, en ik zou een aantal mensen willen bedanken (handig voor bruidjes uit omgeving Leuven/Mechelen):

Liene Meneve van Vizien - haar en make-up. Liene stond 's morgens vroeg bij mij thuis om mijn haar en make-up te doen, en dat van mijn getuige. Vooraf proef gehad die super was, en ook nu was het echt mooi. Het was ook ech gezellig, met drie meisjes wat babbelen en ons laten klaarmaken :-). Ik ben zo blij dat ik gewoon mijn bed kon uitkomen, een douche kon nemen en nadien in de watten gelegd kon worden thuis - was echt een super begin van de dag, en mijn haar en make-up - al zeg ik het zelf - zagen er super uit! Heel veel complimentjes gehad ;-).

Maxim's Couture in Aarschot: waar ik mijn kleed van Rembo Styling heb gekocht. Super service!

Studio Honeymoon - fotograaf. Op de foto's moet ik nog een weekje wachten, maar Oona van Studio Honeymoon is super, het was heel leuk haar (en haar nonkel, tweede fotograaf) erbij te hebben op onze trouw! Enorm ontspannen, heel leuke ideeën voor niet traditionele foto's). Een aanrader!

Bloemen Markant in Wijgmaal - Petra maakte voor mij een perfect bruidsboeket, wegens gebrek aan pioenrozen en ranonkels met verschillende andere type rozen, in de kleuren die ik had aangegeven, en op de manier die ik wou: losjes en romantisch, paste perfect bij mijn jurk!

Traiteur Patrick Costers uit Herent: hier bestelden we kleine broodjes voor onze lunch 's middags, en ze waren superlekker! Heel veel complimenten over gehad, en heel lekker gegeten ;-).

Salons Van Dijck in Mechelen - onze feestzaal. Alles, maar dan ook echt alles was fantastisch... Het eten was ongelofelijk lekker, de zaal was supermooi, alles verliep enorm vlot, het was echt de moeite. We vonden de zaal al heel mooi (we zijn er heel wat gaan bekijken), en zijn zo blij dat we hebben gekozen ons feest hier te laten doorgaan. Niets was teveel gevraagd, alles was fantastisch. Enorm veel mensen hebben ons complimentjes gegeven met de zaal, het eten en drinken. Wij zijn ook enorm blij! (Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik niet meer heb gegeten, maar dat was nogal moeilijk door mijn kleed & vermoedelijk de zenuwen :-)).

Oohgatooh: maakte een supermooie bruidstaart, die ook enorm lekker was! Ook heel mooie en lekkere cupcakes voor de lunch 's middags, een aanrader!

DagAnniek: speelden supermooie muziek op ons feest, en maakten een heel eigen versie van onze openingsdans. Heel lieve mensen, mooie stem, mooie muziek, iedereen was enthouasiast!

Dj LeBart : ik overdrijf niet: onze dansvloer stond echt van begin tot einde vol. Er is geen moment geweest dat er eweinig mensen dansten, de muziek was een goede combinatie van onze stijl en wat aandacht voor de iets ouderen, het was echt de moeite. Ik heb van begin tot eind (en dat was toch bijna 5u) op de dansvloer gestaan.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. Het was een ongelofelijke dag, ik heb er - in tegenstelling van wat veel mensen zeiden - ENORM van genoten! Jammer dat het voorbij is ;-).

Laura
19-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1709

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info