Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor rijst en duiven?

28-12-2006 15:49:34
Hallo, wij trouwen volgend jaar in het Begijnhof in Lier..er is ons ondertussen al uitdrukkelijk gemeld dat er zeker geen rijst mag gegooid worden, duiven mogen ook niet losgelaten worden omdat die er al genoeg zouden zitten...kent er iemand alternatieven voor rijst? Heb al eens iets gehoord over wateroplosbare bloemblaadjes, waar kan je die vinden? En vlinders ipv duiven?
Alvast bedankt,
groetjes,
Ilse

ilse

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 645

freddy

Meld misbruik28-12-2006 16:09:13

Hi Ilse,

Dit jaar had ik twee huwelijken gefilmd waarbij zeepbellen werden geblazen. Als je geluk hebt en de zon schijnt geeft dat bovendien een prachtig effekt.

Succes
Freddy
Videograaf

marlies
20-12-2007
 Meld misbruik28-12-2006 18:59:43

Wij hadden ook zeepbellen ;)
Een vriendin had een hoop van die potjes gekocht, en toen wij buiten gingen bij de kerk, stonden een twintigtal mensen bellen te blazen...
Was erg leuk hoor.
Voor ons was het een verassing, want wij hadden niets verwacht.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik28-12-2006 21:21:43

Hi Ilse,

Op het huwelijk van mijn beste vriendin waren het ook zeepbellen. Bij andere vrienden waren het rozenblaadjes, dat is ook wel heel mooi.

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik28-12-2006 22:46:40

Wij hadden buiten het gemeentehuis witte serpentine en buiten de kerk heliumballonnen (ongeveer 50 stuks) die we allemaal tegelijk loslieten. Mijn man en ikzelf hadden ieder een rode hartvormige ballon en de rest een witte.

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Tine
14-10-2007
 Meld misbruik29-12-2006 14:57:22

Bij een vriendin die vorig jaar getrouwd is waren het ook rozenblaadjes. Vond ik wel heel mooi.
Maar het idee van de zeepbellen vind ik eigenlijk wel heel goed. En daar kunnen ze niks over zeggen want daar hebben ze geen opkuis aan.

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik29-12-2006 17:02:03

Je kan ook graan gooien. Daar hebben ze ook geen opkuis aan, want de vogels komen dat opeten.

Wat de duiven betreft. Sommige duiven vliegen weer naar huis.

Zo kan je op enkele kinderboerderijen (vb. Assebroek) witte duiven halen om los te laten en die vliegen van zelfweer naar huis. Dus zever dat die beestjes blijven zitten.

freddy

Meld misbruik5-1-2007 17:52:18

Dag Ilse,

Op 28 dec. ll. reageerde ik op Uw vraag ivm alternatief voor rijst. Stoorde mijn antwoord U of was U er tevreden mee ?
Dank bij voorbaat voor een antwoordje.

Groetjes
Freddy

ilse

Meld misbruik5-1-2007 20:40:32

Ik ben altijd heel blij als mensen nuttige tips geven en elkaar kunnen en willen helpen..dat doe ik zelf namelijk ook zo veel mogelijk...wist echter niet dat het ook de bedoeling is om iedereen nog eens hiervoor persoonlijk te gaan bedanken...dus bij deze: Marlies, Véronique, Nathalie, Gerlinde,Tine en dus ook Freddy, bedankt voor jullie hulp! Nu goed?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...