Terug naar overzicht
Hi Ilse,Dit jaar had ik twee huwelijken gefilmd waarbij zeepbellen werden geblazen. Als je geluk hebt en de zon schijnt geeft dat bovendien een prachtig effekt.SuccesFreddyVideograaf
Wij hadden ook zeepbellen ;)Een vriendin had een hoop van die potjes gekocht, en toen wij buiten gingen bij de kerk, stonden een twintigtal mensen bellen te blazen... Was erg leuk hoor.Voor ons was het een verassing, want wij hadden niets verwacht.
Hi Ilse,Op het huwelijk van mijn beste vriendin waren het ook zeepbellen. Bij andere vrienden waren het rozenblaadjes, dat is ook wel heel mooi.
Wij hadden buiten het gemeentehuis witte serpentine en buiten de kerk heliumballonnen (ongeveer 50 stuks) die we allemaal tegelijk loslieten. Mijn man en ikzelf hadden ieder een rode hartvormige ballon en de rest een witte.GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Bij een vriendin die vorig jaar getrouwd is waren het ook rozenblaadjes. Vond ik wel heel mooi. Maar het idee van de zeepbellen vind ik eigenlijk wel heel goed. En daar kunnen ze niks over zeggen want daar hebben ze geen opkuis aan.
Je kan ook graan gooien. Daar hebben ze ook geen opkuis aan, want de vogels komen dat opeten.Wat de duiven betreft. Sommige duiven vliegen weer naar huis.Zo kan je op enkele kinderboerderijen (vb. Assebroek) witte duiven halen om los te laten en die vliegen van zelfweer naar huis. Dus zever dat die beestjes blijven zitten.
Dag Ilse,Op 28 dec. ll. reageerde ik op Uw vraag ivm alternatief voor rijst. Stoorde mijn antwoord U of was U er tevreden mee ?Dank bij voorbaat voor een antwoordje.GroetjesFreddy
Ik ben altijd heel blij als mensen nuttige tips geven en elkaar kunnen en willen helpen..dat doe ik zelf namelijk ook zo veel mogelijk...wist echter niet dat het ook de bedoeling is om iedereen nog eens hiervoor persoonlijk te gaan bedanken...dus bij deze: Marlies, Véronique, Nathalie, Gerlinde,Tine en dus ook Freddy, bedankt voor jullie hulp! Nu goed?