Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkope ringen

  17-11-2013 17:37:58
Dag beste Medebruidjes!

Onze dag komt stilletjes dichterbij, nog maar 4 maanden op de teller dus het word tijd voor ringen te gaan kiezen.
Enkel wij willen er goedkope kunnen vinden ( max 400 euro per paar )
heeft iemand tips hierover regio : Herentals-Lier ??

Dankjewel !!!
Stephanie

Stephanie
5-4-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1382


Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik17-11-2013 18:08:35

Probeer eens bij de joden in Antwerpen centrum.
Er zijn wel een paar adresjes dat ik je kan geven, 'k heb voor joden gewerkt, dus weet wel wie te betrouwen is en wie niet !



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-11-2013 18:29:18

ga naar www.aurodesign.be daar vind je mooi en prijsvriendelijke prijzen,
zoals wij hebben bi color geel/wit goud voor beide ringen 614 euro dus per ring 307 euro.
je kan nog tal van andere soorten ringen kiezen.
veel juweliers werkt met auro design.

liefs sandrine xxx



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik17-11-2013 20:58:53

Je kan ook voor zilver gaan. Wij zijn niet zo voor goud of wit goud. En wilde heel eenvoudige ringen, voor mij zit er wel een diamantje in. De ringen die wij gekozen hebben vielen onder de noemer 'vriendschapringen'. We hebben ze in Breda gekocht en we zijn 104.9EUR kwijt voor het paar. Wij hadden ook een voor op gesteld budget van max 500 EUR dus toen we na het kiezen van onze ringen deze prijs kregen was dit mooi meegenomen



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik17-11-2013 21:03:42

Wij hebben palladium ringen van het merk tessina. Juwelier zei heel duurzaam en spotgoedkoop!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik18-11-2013 8:52:04

wij zijn bij Elke Van Herck in Herentals geweest. Super prijzen en goede service. Mogen ze gaan afhalen deze week. De mijne kosten in totaal 550,00 euro ofzo maar dat is omdat ik meer steentjes wilde. We hebben gekozen voor zilver. Mijn toekomstig mannetje werkt in de bouw en kan hem dus niet altijd aandoen en daarom hebben we dus mijn voorkeur gevolgd.
Ze heeft een klein winkeltje in Herentals en het ateliertje zie je ook. Ze heeft een website en facebookpagina :)



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik19-11-2013 13:22:06

voor die prijs is er idd weinig goud vrees ik, palladium of titanium ga je genoeg vinden bij elke juwelier en zilver ook. ik heb mijn ringen vorige zondag gekocht bij 1 van de trouwdagen bij versato Hasselt, ons budget lag wel veel hoger we hadden een vooropgesteld budget van 800 euro en ze zijn er dan ook nog eens over gegaan en hebben ongeveer 1050 euro betaald.

deze week zondag is in versato turnhout ook zo een trouwerdag. je moet er een afspraak maken en bij aankoop krijg je 15% korting plus een extra juweel voor de bruid in mijn geval was dat een parelketting



Stephanie
5-4-2014
 Meld misbruik25-11-2013 19:39:33

bedankt voor de tips bruidjes
Dorien, ik ga zeker eens een kijkje nemen bij Elke !



Frauke
31-5-2014
 Meld misbruik28-11-2013 21:11:57

Je kan ipv 18 karaat goud, 9 karaat nemen. dan worden de ringen de helft goedkoper. Bij geel gouden ringen zie je ook na een tijdje nauwelijks verschil. Bij witgouden ringen slijt de tands des tijds blijkbaar wel een zichtbaar verschil en worden ze wat vaal geel aan de rand waar het meeste wrijving is.



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik5-12-2013 14:35:06

Wij zijn ook bij elke van herck geweest.
de ring van mijn vriend zou met gravure 189 euro kosten,
de mijne met een steentje + gravure 255 euro
zijn zilveren ringen

heel vriendelijke mensen ook.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...