Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum

  17-11-2013 10:41:12
Gisteren geheel onverwacht gingen we eens kijken, met het oog op 1 winkel. Daar vonden we totaal niet wat we wensten. Afgelopen donderdag kreeg ik van een vriendin een tip om naar Belize in Gent te gaan, vandaag kreeg mijn aanstaande dezelfde tip van ieamnd anders. Gezien het niet ver uit de buurt was van waar we ons oriënteereden, zijn we eens langs gegaan. Kostuums op maat tegen aanvaardbare prijs. We werden goed onthaald, kregen de nodige deskundige uitleg, keken de stoffenkeuze in en we grepen steeds naar een bijzonder blauw stofje. we hebben wel 30 tal verschillende kleuren blauw gezien, maar steeds grepen we naar dat, wat ook onze eerste keuze was. Alle maten opgemeten, gekozen voor kleuren binnenvoering, knopen, type kostuum, opschrift binnenin, kleuren garen, kleuren opschrift, ....
En wat eens snuisteren moest worden, is bestelling van kostuum geworden :-)
Terug iets om af te vinken.
Morgen een kijkje gaan nemen voor het huren van kostuums voor de suite en nog eens bruidskapsels uit proberen.

x

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1106


Hanne
31-5-2014
 Meld misbruik17-11-2013 11:36:02

Hallo

Wat is een aanvaardbare prijs?
Heb er totaal geen gedacht van. Vandaar.



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik17-11-2013 12:26:45

Ik volg mee.Altijd handig om te weten.



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik17-11-2013 17:05:20

Ik ben ook nieuwsgierig...



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik17-11-2013 19:45:22

Goh aanvaardbare prijs is voor iedereen natuurlijk anders, wij zijn naar Sint Niklaas geweest en daar was de prijs 1200 Euro voor hetgeen we wilden. Nu betalen we 650 Euro voor een kostuum op maat. Heb wel al sites gezien waarbij een kostuum vanaf 199 Euro gemaakt kan worden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info