Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  16-11-2013 0:09:22
Dag 'collegabruidjes'

Wie kan zich ook vinden in het idee om geen bedankjes te voorzien? Volgens mij geven snoepjes of een prulletje weinig extra aan een feest. Daarnaast worden de mensen al goed ontvangen en verzorgd met eten en drank... toch?
Geef gerust je mening!

Groetjes

Emeliek

Emeliek
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 25 | Gelezen: 1693


Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik16-11-2013 7:29:12

Hoi,

Ik heb het zelf nooit meegemaakt om iets van snoep, zeep, doosjes met weet ik wat in... te krijgen. Of we nu naar een feest van vrienden of familie moesten, tekens kregen we achteraf een bedanking (een foto).
Ik heb zelf dus geen ervaring met die cadeautjes. Ik vraag me af wanneer het gegeven wordt en of er een verschil tussen vrouwen/mannen wordt gemaakt. En wat dan met mensen die iets geven (een cadeau) en niet komen ? Als ze centjes storten, dan zie je ze niet, dus kan je 't niet gelijk afgeven.

Ik ben er dus vrijwel zeker van om achteraf een bedanking te geven.
Behalve de kindjes, die krijgen iets van snoepjes.

Op ons feest 's avonds staat wel een flitspaal en daar hebben ze gelijk al hun zotte, zatte, gekke foto's. Persoonlijk denk ikdat onze vrienden en familie dat toffer vinden dan een doosje snoep of zo.

Ik blijf dus even mee volgen !

Groetjes,



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik16-11-2013 8:12:30

Dorothy
de foto achteraf dient als bedanking, mijn mening hierover is dat een foto snel wordt weg gesmeten. Daarom voorzien wij een flessenopener als bedanking, met opschrift onze namen en huwelijksdata en bedankt op.
Dit is nadien nog nuttig in gebruik en toch hebben we de mensen bedankt, en een flessenopener is unisex