Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe getuigen vragen!

  14-11-2013 17:07:56
Hoi, ik weet ik ben vroeg maar ben al bezig met kerstmis! Wij trekken altijd naampjes en nu hebben wij toevallig alle2 onze getuigen. Wij nemen zowel mijn verloofde zijn zus en broer als mijn broers! Bij de eerste zitten we samen met kerstmis en wou het op dat moment vragen Iemand een leuk idee? Groetjes

Magalie
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1567


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik14-11-2013 17:20:20

Ik vraag mijn (grote) bruidsmeisjes met een fles rose cava, daar plak ik een foto van mij en de vriendin op met de vraag of ze mijn bruidsmeisje willen zijn.
Dit is natuurlijk wel heel girly (maar zo zijn wij wel ;)) Maar misschien met zo'n zwarte fles martini brut? Of een goeie fles wijn?



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik14-11-2013 18:01:50

Vriend heeft het vorig jaar met Kerst gevraagd aan zijn nichtje. Gewoon ergens in de loop van 't feest bij zijn ouders.
Hij is peter van zijn nichtje (die even oud is als ik) en hij vond het wel een leuk gedacht om haar als getuige te hebben.

Ik heb voor mijn 2 getuigen een puzzel gekocht met achterop de vraag - door mij geschreven - of ze mijn getuige wilden zijn.
Ze moesten wel eerst puzzelen daarvoor :).
Mijn zus heb ik gevraagd op haar verjaardag.
Mijn beste vriendin heb ik gewoon tijdens een bijbabbel-date gevraagd.

De puzzel van beste vriendin wordt nu gebruikt door haar dochter :) (de voorkant).



krista
9-8-2013
 Meld misbruik14-11-2013 20:57:10

Hoi Magalie,
wij hebben onze getuigen gevraagd adhv een parkerpen - gegraveerd met onze namen.
Krista & Bart 09/08/2013. Nadat ze hun pennen hadden uitgepakt zijn wij van wal gestoken en gezegd .. Als jullie genoeg oefenen kunnen jullie mss jullie mooiste handtekening zetten op onze mooiste dag :-D.
En het antwoord was telkens oh, hoe leuk en JAAA :-D




wendy
7-9-2013
 Meld misbruik14-11-2013 22:02:19

Hey! Wij hadden voor allebei een vacature opgesteld, en dan op twee flessen cava een foto gekleefd, op de ene een foto van mezelf met mijn getuige, en dan één met mijn man en zijn getuige. Vooral de vacature vonden ze geweldig!



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik15-11-2013 9:24:06

Ik had een fles rode wijn mee als cadeau toen we bij hem gingen eten. Ik had zelf een etiket nagemaakt (ziet er een echt wijnetiket uit) met de vraag op : "...., wil jij mijn getuige zijn?". Het duurde even eer hij het door had, maar hij vond het héél origineel :)



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik15-11-2013 16:35:47

@ Krista: waar heb je zo'n pennen gekocht? En hoeveel kosten die ongeveer per stuk?



diny
21-6-2014
 Meld misbruik15-11-2013 17:24:15

Ik heb het mijn getuigen gevraagd toen we onder ons 2 iets gaan eten zijn
Een lekker vol restaurant en natuurlijk vragen op een manier dat ze ni direct snappen waar je naartoe wil
Eentje is zelfstandig, dus gewoon gevraagd hoe lang zij op voorhand het moet weten als ze eens een dagje moet sluiten. Dan antwoorden ze niets vermoedend, en dan zeg je voor welke datum.... extra uitleg is dan ook wel nog nodig, mr de reactie is dan wel super.
Zeker voor de mensen errond. 2 snotterende/lachende meiden die het zo discreet mogelijk willen houden, zalig



krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-11-2013 18:11:34

@ Sofie,
wij hebben die op www.penshopbelgië.be besteld.
Ze kosten 8.95 euro per stuk, geleverd en gegraveerd.
Bij onze drukker kosten ze ongegraveerd duurder.
Succes met je voorbereidingen :-).



krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-11-2013 18:12:31

www.penshopbelgie.be werkt wel, sorry...



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik15-11-2013 19:28:37

Bedankt voor de link!
We hebben onze getuigen al gevraagd, maar het lijkt ons toch nog leuk om met kerst een gegraveerde pen te geven als geschenk...
Klopt het eigenlijk dat je best een zwarte vulling kiest? Ik heb al gelezen dat blauwe inkt niet overal aanvaard wordt, en het zou natuurlijk zonde zijn als de getuigen de pen niet zouden kunnen gebruiken...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik15-11-2013 21:14:37

@ Sofie,
wij hadden bij de opmerkingen gevraagd voor een zwarte vulling.
Deze werd dan standaard geleverd en alles was netjes in orde.
Wij waren er super tevreden van en al onze getuigen (2+2) hadden hun pennen netjes bij op het gemeentehuis en ze hebben er mooi mee getekend.
Het gaf best wel een meerwaarde ;-).



Christine
5-7-2014
 Meld misbruik24-1-2014 13:59:24

Wendy is het mogelijk de vacature te ontvangen als voorbeeld?
cdebeukelaar@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...