Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp en tips WELKOM

  14-11-2013 16:35:11
Hallo !

Wij jong koppel met 3 kindjes, trouwen EINDELIJK op 13/09/2014 !

Het zaaltje, dj, en traiteur liggen al vast. Nu de rest nog.. Ik heb behoefte aan een weddingplanner, maar de offertes die ik binnen kreeg zijn toch boven ons budget.

We zoeken nog een manier om ons zaaltje te versieren zodat het wat gezelliger toont. De tafels en stoelen zijn zoals vroeger op school, niet echt mooi dus..
Kunnen we hier best iemand voor inhuren ? Wie raden jullie aan in Limburg ?

Alvast bedankt !

eve
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1246


Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik14-11-2013 17:15:58

We hebben veel inspiratie opgedaan op de website Pinterest. Moet je zeker eens op zoeken. Het hangt er natuurlijk vanaf welke stijl je leuk vindt en welke kleuren.




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik14-11-2013 20:32:05

op 2dehands kan je stoelhoezen huren. Je moet het maar is in de zoekfunctie intikken xxx



jonina
17-5-2014
 Meld misbruik15-11-2013 17:46:09

Ja Michele Vanherle!

een super iemand!
Geef je email dan mail ik je even als je wil...

liefs
Jonina



eve
13-9-2014
 Meld misbruik15-11-2013 23:00:26

Hoi bruidjes !

Wendy ik heb ook al heel wat inspiratie opgedaan op Pinterest. Alleen het uitvoeren is precies een opgave.. Wanneer versieren en hoe gaan we het aanpakken?

Kim, ik ga het eens nakijken. Het goedkoopste wat ik vond is 5€/hoes, maar de stoelen die we hebben zijn nogal hoekig en meestal zijn de hoezen voor van die ronde leuningen.. Mijn man vindt het dan ook weggegooid geld.. Een stoel is om op te zitten :)

Jonina, zou je me ongeveer kunnen zeggen wat zei vraagt ? Ik heb al heel wat offertes gehad, maar alleen boven het budget.. Heb je zelf ervaring met haar ?

Mvg


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...