Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 maart 2007 word een moeilijke dag

28-12-2006 0:25:20
hey

ik wil even mijn verhaal kwijt.
ik trouw op 10 maart 2007 en dit is een speciale dag.
op die dag is namelijk mijn mama jarig maar heb ze 10 jaar geleden verloren op zeer jonge leeftijd.toch wilde ik deze dag omdat ze dan toch diep in ons hart is,ik ga ook die dag langs het kerkhof gaan voor haar een bloemetje te geven.
nu zit ik met nog een probleem.mijn band met mijn vader is nooit heel goed geweest.
hij zal op die dag ook niet aanwezig zijn omdat het ruzie is tussen ons.
hij kan mijn partner maar niet aanvaarden.
mijn toekomstige is 25 jaar ouder dan mij maar leeftijd speelt geen rol,tis hoe iemand van binnen is.des veel belangrijker.
ik zal mijn pa zeker nie missen want hij heeft hele erge dingen gedaan vroeger met mij die aleen mijn partner weet (durf het aan niemand anders kwijt)
maar hoe doe ik dat ook voor de dans enzo?neemt mijn vriend mijn getuige ofzo.
we trouwen enkel voor de gemeente ,dus des niet echt een probleem.
en de meeste gasten weten dat mijn vader niet komt dus ze zullen niet echt kijken als ze binnen komen.
zo dit moest me even van het hart,zit er al heel lang mee.
als iemand hetzelfde meemaakt mag je me altijd mailen.
heb ook een nieuwe website: neem gerust een kijkje.

lieve groetjes patricia
10 maart 2007

http://users.fulladsl.be/spb7525/Trouwsite/index.html

patricia
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 268

Thierry

Meld misbruik28-12-2006 9:43:40

---

els
7-7-2007
 Meld misbruik28-12-2006 12:29:35

De moeder van mijn vriend is ook al een tijdje geleden overleden en met de vader leven wij in "onmin". Hij is die dag dan ook niet uitgenodigd. Wij hebben er daarom voor gekozen om het feest heel klein te houden. Enkel broers en zussen, en enkele vrienden. Een dansfeest geven we niet.
Indien we dat wel zouden doen, dan hadden we al in gedachten om een zus en schoonbroer de plaats als "vervangende" ouders te laten innemen. Je kan misschien ook kiezen voor een ander familielid of goede vrienden?
Veel succes die dag, en geniet er, ondanks alles, met volle teugen van!

Anja
26-5-2007
 Meld misbruik28-12-2006 13:48:40

Hey,
Mijn moeder is 13 jaar geleden gestorven en mijn vader heb ik 10 jaar al niet meer gezien, dus heb hem ook niet uitgenodigd.. ik zat vooral met het "binnengaan" in het gemeentehuis. ik wou graag samen met mijn vriend gewoon binnengaan maar zijn moeder (die trouwens in alles heel moeilijk doet) wil persé met hem naar binnen. eerst zat ik ook te denken op iemand anders om met mij naar binnen te gaan dan, maar ik denk dat ik gewoon alleen binnen ga gaan. We hebben een tweezitsauto ter beschikking en daar ga ik dan in aankomen en mijn vriend in de grotere waar we dan samen in vertrekken.

Mike

Meld misbruik29-12-2006 9:42:29

Dag Patricia,

Ik hoop dat je er ondanks alles toch nog een mooie dag van kan maken.

Ikzelf ben op 9 september getrouwd en zat met soortgelijke problemen als jij voor de dag zelf (echter niet zo erg). Mijn man zijn moeder was ook al enige jaren overleden dus zaten wij ook met het probleem van het binnengaan en de dans met de ouders.

Wij hebben dit als volgt opgelost. Wij zijn samen de kerk binnengegaan. Daar zijn papa geen nieuwe vriendin heeft en zich ook ongemakkelijk zou voelen om naast iemand vreemd binnen te komen is hij alleen de kerk binnengegaan. Iedereen wist immers toch dat zijn vrouw overleden is. In de kerk hebben we dan een kort woordje direct aan zijn mama gericht zodat zij er toch ergens bij was.

Ook wij zaten met het probleem van de tweede dans. Echter onze DJ had daar een goede oplossing voor. Na onze openingsdans volgde er een tweede dans waarop we iedereen uitnodigden. Ik ben dan wel mijn papa gaan halen (omdat ik absoluut met hem wilde dansen) en mijn ventje mijn moeder. Later op de avond heb ik dan ook nog met mijn schoonvader gedanst. Op deze manier viel het ook niet zo op en was iedereen tevreden.

Heidi
09-09-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...