Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enveloppe doos

  11-11-2013 21:28:00
Hey iedereen, Ik heb een idee wat ik wil voor enveloppe doos maar het lijkt me niet zo makkelijk Ik wou graag een groot licht lilla hart met doorlopen onze namen en dan onze datum Ik weet dat ze het in het bruidsparadijs zulke dozen hebben maar ik heb al gehoord dat ze daar werken met stickers die er snel af gaan Heeft er iemand nog een adres voor zulke dozen waar ze de namen op drukken of op schilderen Miss ? Liefst in de regio Antwerpen Alvast bedankt

tania
31-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1234


Greet
24-5-2014
 Meld misbruik12-11-2013 16:34:39

Hey,

Het is geen hart, maar in de blokker hebben wij deze week voor 13 euro een houten doos met deksel gevonden. Wij gaan er een gleuf in maken, de doos schuren en zelf schilderen met onze initialen er op. Lijkt me een leuk diy-projectje...

Groetjes



heidi
7-6-2014
 Meld misbruik12-11-2013 21:14:55

blijkbaar Ava Papierwaren ;) en wel goedkoper dan in Bruidsparadijs ! Want ik vind ze daar wel duur...
ik ga hout bestellen via Brico, dan een kist met gleuf maken en dit versieren met behangpapier of inpakpapier, linten, parels etc ....

succes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...